
Πρόκειται για ένα διθέσιο πτερυγόπλοιο T-501 που αναπτύχθηκε το 1982, από μια ομάδα τεχνικών με επικεφαλή τον E.P.Grunin.Το πτερυγόπλοιο αυτό, βασίστηκε στο «ανεμοπλάνο» L-13 Blanik και τροποποιήθηκε δομικά: απόκτησε υδροδυναμική καρίνα, ουραίο πτέρωμα τύπου «Τ», ενώ το κόκπιτ παρέμενε ίδιο με το L-13.
Η πτέρυγα του είναι τριγωνικού σχήματος με δίεδρο γωνία προς τα κάτω. Στην ράχη του εγκατάστησαν δυο κινητήρες τύπου Neptun-23 με μέγιστη αποδιδόμενη ισχύ 46 h.p. με διάμετρο έλικας 0,98 m. Ένα σημαντικό μέρος της μελέτης και των μετατροπών σχεδίων εκπονήθηκαν από μαθητές του MIIGA.
Οι δοκιμές του πτερυγοπλοιου άρχισαν το 1982 στη λίμνη Pirogovsky κοντά στη Μόσχα. Αποδείχθηκε ότι η ισχύς δεν ήταν αρκετή για την απογείωση του. Εκτός αυτού, η αεροδυναμική διαμόρφωση του δεν ήταν και τόσο επιτυχής. Το σκάφος ποτέ δεν πέταξε.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Grunin |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Πτερυγόπλοιο
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 2, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας τύπου Neptun-23 |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x23 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,80 |
Ύψος, m | - |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 9,00 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,00 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 660 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 580 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | - |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Επιχειρησιακή οροφή (ύψος πτήσης), m | 3 έως 2.500 |
Πλοϊμότητα, poits | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό). |