
Αυτό το πτερυγόπλοιο εξελίχθηκε από μια ομάδα ερασιτεχνών (με επικεφαλής τον J. S. Bakanov) της αεροπορίας και της "Aerodesign". Οι πρώτες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν χωρίς πτέρυγα στον πάγο του κόλπου της Φινλανδίας το 1990. Στις 12 Ιανουαρίου 1991 πρωτοπέταξε με τους J. S. Bakanov και N.A.Ivanov.
Συνολικά πραγματοποίησαν τέσσερεις πτήσεις ενώ στην πέμπτη πτήση το σκάφος έπεσε και καταστράφηκε. Στην κατασκευή του σκάφους χρησιμοποίησαν υλικά όπως ξύλο για το δομικό σκελετό, επικάλυψη από ύφασμα γυαλιού (glass fabric), εποξική κόλλα και άλλα αεροπορικά υλικά.
Αργότερα ο Bakanov σχεδίασε μερικά υδροπλάνα, μεταξύ τους και το SABAK-5 με τοξοειδή πτέρυγα και το SABAK-6 με δυο ελικοστροβιλοκινητήρες TV-117 με μέγιστη ισχύς 5.000 ίππων.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Bakanov |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Πτερυγόπλοιο
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | - |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας κινητήρας τύπου M-332 |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x105 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 6,30 |
Ύψος, m | 2,00 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 9,00 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 10,6 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 700 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | - |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | - |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Επιχειρησιακή οροφή (ύψος πτήσης), m | 0,3-1,5 |
Πλοϊμότητα, poits | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό). |