MIIGA, ESKA-1 Πειραματικό πτερυγόπλοιο

MIIGA, ESKA-1 Πειραματικό πτερυγόπλοιο. Πρώτη πτήση: 1973
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Στα σοβιετικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά επανειλημμένα υπήρξαν δηλώσεις για ιπτάμενα σκάφη που πετούν κοντά στην επιφάνεια, με αναφορές και για το πειραματικό σκάφος έρευνας και διάσωσης ESKA-1.

Πρόκειται για μια ερασιτεχνική κατασκευή, που πέρασε επιτυχώς τον κύκλο των δοκιμών πτήσης, σχεδιάστηκε από τον Evgenie Petrovichem Grunin (σχεδιάστηκε στο Πανεπιστήμιο Μόσχας Μηχανολόγων Πολιτικής Αεροπορίας «MIIGA», τμήμα σχεδιάσεων). Για την εξέλιξη του συμμετείχαν οι μηχανολόγοι A. Gremjatsky, S. Chernyavsky, J. Gorbenko και N. Ivanov.

Οι πτητικές δοκιμές πραγματοποιήθηκαν από τον μηχανολόγο A. Gremjatskim, και έπειτα με πιλότο A.Baluevym. Το πτερυγόπλοιο αυτό, εκτέθηκε σε μια από τις κεντρικές εκθέσεις HTTM και έλαβε χάλκινο μετάλλιο VDNH USSR και επαίνους για τους ιδρυτές του.
 

 

ESKA-1 Πειραματικό πτερυγόπλοιο.
ESKA-1 Πειραματικό πτερυγόπλοιο.

 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ Grunin, MIIGA
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Πειραματικό πτερυγόπλοιο
ΠΛΗΡΩΜΑ -
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας τύπου M-63
Μέγιστη ισχύς, h.p. 1x32
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 7,8
Ύψος, m 2,50
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 6,9
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 13,9
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 450
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Βάρος κενό, kg -
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg -
Βάρος οπλικού φορτίου, kg -
Ωφέλιμο φορτίο, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 100 / 140
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Επιχειρησιακή οροφή (ύψος πτήσης), m 0,3 έως 1,5
Πλοϊμότητα, poits -
Μέγιστη εμβέλεια, km 350
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δεν διαθέτει (αμυντικό).