
Διθέσιο-εκπαιδευτικό, με τις θέσεις χειριστών τη μία όπισθεν της άλλης. Βάση του το MiG-25P, (αναχαιτιστικό).
Η παραγωγή του άρχισε το 1969. Η θέση του ραντάρ στο ρύγχος χρησιμοποιήθηκε για την τοποθέτηση της θέσης του εκπαιδευομένου χειριστού.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB MiG |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Μαχητικό-εκπαιδευτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δύο στροβιλοκινητήρες MNPK Soyuz (Khachatourov), R-15B-300 |
Μέγιστη ώση, kgf | 2x11.196 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 21,55 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 6,50 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 13,42 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 61,90 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 36.720 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 18.760 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα σε μεγάλο ύψος, km/h | 2.800 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 1.200 |
Εμβέλεια μεταφοράς, km | 2.400 |
Μέγιστη εμβέλεια ,km | 1.200 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 20.000 |
Όρια φόρτισης, g | 4,5 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει. |