Στροβιλοανεμιστήρας διπλής ροής D-30-II

Στροβιλοανεμιστήρας διπλής ροής D-30-II  © Konstantinos Panitsidis
Φωτογραφικό αρχείο Κ. Πανιτσίδη

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Πρόκειται για τροποποιημένο κινητήρα που αναπτύχθηκε το 1969 με βάση το D-30, με  αυξημένη ώση 6.800 kgf (6.930  kgf), εξοπλισμένο με σύστημα αναστροφέα ώσης.
Το 1970 ο κινητήρας τέθηκε σε παραγωγή, και εξοπλίζει αεροσκάφη όπως Tu-134A, Tu-134B, Tu-134UBL, Tu-134Sh και άλλα αεροσκάφη.

 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB P.A. Solov'yova (“Aviadvigatel')”
ΧΩΡΑ Ρωσία (ΕΣΣΔ)
ΤΥΠΟΣ
Στροβιλοανεμιστήρας διπλής ροής
Εφαρμογή σε Αεροσκάφη (εναέρια μέσα)
Tu-134A, Tu-134B, Tu-134UBL, Tu-134Sh και άλλα αεροσκάφη.
Καύσιμο  T-1, TS-1 και τα μείγματα τους σε οποιεσδήποτε αναλογίες
Έλαιο MK-8, MK-8P
Μεγίστη ώση, κατάσταση απογείωσης  6.930 kgf
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση απογείωσης  0,610 kg/kgf.*h
Μεγίστη ώση, κατάσταση ταξιδιού 1.600 kgf 
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση ταξιδιού  0,793 kg/kgf.*h
Λόγος συμπίεσης κινητήρα, κατάσταση απογείωσης  20,2
Λόγος παράκαμψης 0,843
Θερμοκρασία αερίου στην είσοδο σε τουρμπίνα, κατάσταση απογείωσης 1.330 K
Λόγος ροής αέρα, κατάσταση απογείωσης 128 kg/sec
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή χαμηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης -
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή υψηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης  -
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Διάμετρος κινητήρα -
Ύψος κινητήρα -
Πλάτος κινητήρα -
Μήκος κινητήρα -
ΒΑΡΗ  
Βάρος κινητήρα 1.809 kg
Ωφέλιμη ζωή κινητήρα -