.jpg)
Ο κινητήρας αυτός εξελίχθηκε από την Powerjet, μια κοινοπραξία μεταξύ της Snecma και της NPO “Saturn”. O κινητήρας αποδίδει ώση 62-78 kN (6.322 - 7.953 kgf). Τον Απρίλιο του 2003 ο κινητήρας επιλέχθηκε από την “Sukhoi Civil Company” για το Superjet 100 καθώς και άλλων αεροσκαφών.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | PowerJet |
ΧΩΡΑ | Ρωσία και Γαλλία |
ΤΥΠΟΣ |
Στροβιλοανεμιστήρας διπλής ροής
|
Εφαρμογή σε Αεροσκάφη (εναέρια μέσα) |
Sukhoi Superjet 100
|
Καύσιμο | Jet A, Jet A-1, TS-1 |
Έλαιο | - |
Μεγίστη ώση, κατάσταση απογείωσης | 6.322 kgf |
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση απογείωσης | - |
Μεγίστη ώση, κατάσταση ταξιδιού | - |
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση ταξιδιού | 0,629 kg/kgf*h |
Λόγος συμπίεσης κινητήρα, κατάσταση απογείωσης | 22,8 |
Λόγος παράκαμψης, κατάσταση απογείωσης | 4,43 |
Θερμοκρασία αερίου στην είσοδο σε τουρμπίνα, κατάσταση απογείωσης | 1.575 K |
Λόγος ροής αέρα, κατάσταση απογείωσης | - |
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή χαμηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης | - |
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή υψηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης | - |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Διάμετρος κινητήρα | - |
Ύψος κινητήρα | 1670 mm |
Πλάτος κινητήρα | 1950 mm |
Μήκος κινητήρα | 3590 mm |
ΒΑΡΗ | |
Βάρος κινητήρα | 1.708 kg |
Ωφέλιμη ζωή κινητήρα | 20.000 h |
Φωτογραφίες Στροβιλοανεμιστήρας διπλής ροής SaM146