
Για να κατανοήσουν το πρόβλημα των αέριων μαζών που προωθούνται κάτω από την πτέρυγα πάνω σε μια επίπεδη επιφάνεια, το 1964 κατασκεύασαν ένα πρωτότυπο σκάφος, το SM-2P7.
Στο 1/4 της χορδής της πτέρυγας και περίπου στην μέση του εκπετάσματος, υπήρχε μια σειρά από σωληνώσεις (ακροφύσια) που απήγαγαν αέριες μάζες, όταν το σκάφος αναπτύσσει μεγάλες ταχύτητες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Alekseev |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Πειραματικό πτερυγόπλοιο
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 3, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
- εγκαταστημένοι μπροστά | Στροβιλοκινητήρας αγνώστου τύπου |
Μέγιστη ώση, kgf | - |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 19,4 |
Ύψος, m | 1,54 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 19,5 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | - |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 6.300 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | - |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 270 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Επιχειρησιακή οροφή (ύψος πτήσης), m | - |
Πλοϊμότητα, poits | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό). |