SM-2 Πειραματικό πτερυγόπλοιο

SM-2 Πειραματικό πτερυγόπλοιο. Πρώτη πτήση: 1961-62
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Το 1962 παραδόθηκε και το SM-2 το όποιο προοριζόταν κυρίως για δοκιμές αεροϋδροδυναμικης  και υδρολισθησης. Για την δημιουργία του δυναμικού υδροστρωμνου τοποθέτησαν μπροστά από την πτέρυγα κινητήρα εκκίνησης (με αυτόν τον τρόπο προωθούσαν αέρα κάτω από την πτέρυγα) και τον κινητήρα πλεύσης στο κεντρικό τμήμα της δομής του. 

Το SM-2  αποτελεί μια τριθέσια, δικινητήρια έκδοση με τραπεζοειδή πτέρυγα μικρού λόγου διατάματος 1,2 με ουραίο πτέρωμα σχήματος «Τ», με δυο τροποποιημένους κινητήρες RY-19-300 (ειδικά σχεδιασμένος για θαλάσσιο περιβάλλον). 

Το SM-2 αποτέλεσε τον καταπέλτη όλων των σχεδιάσεων πτερυγόπλοιων του Alekseev. 
Μένοντας ικανοποιημένος ο Ustinov από την πρώτη παρουσίαση, οργάνωσε μια επίδειξη του σκάφους Sm-2 μπροστά στον πρόεδρο της Σοβιετικής Ένωσης Chrutsov, χάρη σ' αυτήν την ενέργεια του Ustinov, υλοποιήθηκε το όνειρο  του Alekseev, δίνοντας έτσι το πράσινο φως για την ανάπτυξη των πτερυγόπλοιων.




Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ Alekseev
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Πειραματικό πτερυγόπλοιο
ΠΛΗΡΩΜΑ 3, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δυο στροβιλοκινητήρες RU-19-300
Μέγιστη ώση, kgf -
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 20,00
Ύψος, m 1,5
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 11,5
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 -
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 3.200
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Βάρος κενό, kg -
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg -
Βάρος οπλικού φορτίου, kg -
Ωφέλιμο φορτίο, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 270
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h 160
Επιχειρησιακή οροφή (ύψος πτήσης), m 0,5
Πλοϊμότητα, poits -
Μέγιστη εμβέλεια, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δεν διαθέτει (αμυντικό).