.jpg)
Όνομα κατά NATO: Fιtter-E
Εργοστασιακή ονομασία: izdeliye “S-52U”
Πρωτοεμφανίσθηκε για πρώτη φορά το 1975 με την ένταξη του στην αεροπορία να πραγματοποιείται το 1976.
Το εκπαιδευτικό εξελίχθηκε με την βάση το Su-17M. Η παραγωγή του Su-17UM ξεκίνησε το 1976 και τερματίστηκε το 1982.
Το αεροσκάφος παρέμενε ενεργό έως το 2016.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Sukhoi |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Επιχειρησιακό εκπαιδευτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας στροβιλοκινητήρας AL-21F-3 |
Μέγιστη ώση, kgf | |
- με μετάκαυση | 1x11.200 |
- χωρίς μετάκαυση | 1x7.800 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 19,02 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 5,13 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | - |
- με ελάχιστη οπισθόκλιση | 13,68 |
- με μέγιστη οπισθόκλιση | 10,025 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | - |
- με ελάχιστη οπισθόκλιση | 38,49 |
- με μέγιστη οπισθόκλιση | 34,45 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 19.630 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 11.550 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, l | 4.020 |
Βάρος μεταφερόμενων καύσιμων με εξωτερικές δεξαμενές, l. | 2.875 |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | 2.400 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 2.230 |
Μέγιστη ταχύτητα, σε χαμηλό ύψος, km/h | 1.350 |
Εμβέλεια, km: | |
- χωρίς εξωτερικές δεξαμενές καυσίμων | 1.500 |
- με εξωτερικές δεξαμενές καυσίμων | 2.500 |
Επιχειρησιακή ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 14.000 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο NR-30, με 80 βλήματα. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 8. Δυνατότητα μεταφοράς βλήματα αέρος- αέρος R-60, αέρος-επιφάνειας Kh-25L. Βόμβες ελεύθερης πτώσεις μέχρι 500 kg, UAB KAB-500Kr. Μη κατευθυνόμενες ρουκέτες UB-32-57, UB-16-57UM, B-8M-1, APU-68U (εκτοξευτής βλημάτων), S-25. |
Φωτογραφίες Su-17UM Fitter-E, Κρατικό μουσείο αεροπορίας Ο.Κ. Αντόνοβ (Ουκρανία, Κίεβο).