MiG-AT Επιχειρησιακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος

MiG-AT Επιχειρησιακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος. Πρώτη πτήση: 1996 © Konstantinos Panitsidis
Φωτογραφικό αρχείο Κ. Πανιτσίδη

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Διθέσιο, αεριωθούμενο εκπαιδευτικό, εφοδιασμένο με κινητήρες τύπου Snecma / Turbomecha «Larzac» 04-R20, ισχύος 1.440 κιλών, και δυτικής προέλευσης ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Πρωτοπέταξε στις 16 Μαρτίου 1996.
Το 2ο πρωτότυπο με ρωσικά ηλεκτρονικά πέταξε στις 28 Οκτωβρίου 1997.


MiG-AT Επιχειρησιακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος © Konstantinos Panitsidis



Η γραμμή παραγωγής του είναι στο εργοστάσιο «Voronin» και ενεργοποιήθηκε το 1996. Μέχρι σήμερα 15 αεροσκάφη βρίσκονται στο στάδιο της φάσης προ-παραγωγής, από τα οποία το ένα έχει ήδη σταλεί στο σχεδιαστικό γραφείο, για περαιτέρω δοκιμές. Για την έκδοση εξαγωγής προβλέπεται να διατηρήσει τους γαλλικούς κινητήρες. Για τις ένοπλες δυνάμεις της Ρωσίας θα φέρει ρωσικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό και κινητήρες RD-1700.

MiG-AT Επιχειρησιακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος © Konstantinos Panitsidis




Σχέδιο τριών όψεων

MiG-AT © Konstantinos Panitsidis




Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB MiG
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Eπιχειρησιακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος
ΠΛΗΡΩΜΑ 2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δυο στροβιλοανεμιστήρες διπλής ροής SNECMA Larzak 04-R20
Μέγιστη ώση, kgf 2x1.450
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 12,01
Ύψος αεροσκάφους, m 4,62
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,16
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 -
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 7.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 5.210
Βάρος κενό, kg -
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 1.680
Βάρος οπλικού φορτίου, kg 2.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 850
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h -
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km -
Εμβέλεια μεταφοράς, km 2.000
Εμβέλεια, km 1.200
Επιχειρησιακή οροφή, m 15.500
Όρια φόρτισης, g 8
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Φορείς μεταφοράς οπλισμού 7. Δυνατότητα μεταφοράς βλημάτων: βλήματα αέρος-αέρος, Mη κατευθυνόμενες ρουκέτες και δυο βόμβες.





Φωτογραφίες MiG-AT