Διθέσιο, αεριωθούμενο εκπαιδευτικό, εφοδιασμένο με κινητήρες τύπου Snecma / Turbomecha «Larzac» 04-R20, ισχύος 1.440 κιλών, και δυτικής προέλευσης ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Πρωτοπέταξε στις 16 Μαρτίου 1996.
Το 2ο πρωτότυπο με ρωσικά ηλεκτρονικά πέταξε στις 28 Οκτωβρίου 1997.
Η γραμμή παραγωγής του είναι στο εργοστάσιο «Voronin» και ενεργοποιήθηκε το 1996. Μέχρι σήμερα 15 αεροσκάφη βρίσκονται στο στάδιο της φάσης προ-παραγωγής, από τα οποία το ένα έχει ήδη σταλεί στο σχεδιαστικό γραφείο, για περαιτέρω δοκιμές. Για την έκδοση εξαγωγής προβλέπεται να διατηρήσει τους γαλλικούς κινητήρες. Για τις ένοπλες δυνάμεις της Ρωσίας θα φέρει ρωσικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό και κινητήρες RD-1700.
Σχέδιο τριών όψεων
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB MiG |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Eπιχειρησιακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 2, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δυο στροβιλοανεμιστήρες διπλής ροής SNECMA Larzak 04-R20 |
Μέγιστη ώση, kgf | 2x1.450 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 12,01 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 4,62 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,16 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | - |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 7.000 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 5.210 |
Βάρος κενό, kg | - |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 1.680 |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | 2.000 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 850 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | - |
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km | - |
Εμβέλεια μεταφοράς, km | 2.000 |
Εμβέλεια, km | 1.200 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 15.500 |
Όρια φόρτισης, g | 8 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Φορείς μεταφοράς οπλισμού 7. Δυνατότητα μεταφοράς βλημάτων: βλήματα αέρος-αέρος, Mη κατευθυνόμενες ρουκέτες και δυο βόμβες. |
Φωτογραφίες MiG-AT