
Όνομα κατά ΝΑΤΟ: May
Το γράμματα “SD” δηλώνουν - Sea Dragon
Το ανθυποβρυχιακό αεροσκάφος IL-38N αποτελεί μετατροπή του IL-38 May. Το πρωτότυπο πραγματοποίησε την πρώτη πτήση το 2001, έφερε στο πάνω μέρος του κόκπιτ το σύστημα Novella (ναυτιλιακό-ερευνητικό σύστημα σκόπευσης).
Το σύστημα Novella είναι σχεδιασμένο να εντοπίζει στόχους σε απόσταση 90 km (όταν πρόκειται για εναέριους) και 320 km για σκάφη επιφανείας, επιτρέπει ταυτόχρονη παρακολούθηση 32 στόχων (πλοίων επιφανείας και υποβρυχίων). Ο κύριος ρόλος του αεροσκάφους είναι η ερευνά, εντόπιση, παρακολούθηση και σκόπευση-καθοδήγηση οπλικών συστημάτων.
IL-38SD (Sea Dragon)-είναι η Ινδική έκδοση του IL-38(Ν) May που ουσιαστικά είναι όμοιο με το ρωσικό IL-38N, αλλά διαφέρει στον εξοπλισμό και περιλαμβάνει: ραντάρ έρευνας Sea Dragon, έχει δυνατότητα μεταφοράς βλημάτων X-35 (Kh-35) και τορπίλες τύπου APR-3E (-Ε- εξαγωγής).
Το βλήμα Χ-35 (Kh-35) προορίζεται για προσβολές / καταστροφές πλοίων.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Ilyushin |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Ανθυποβρυχιακό-ναυτικής συνεργασίας
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 10, άτομα (με χειριστές συστημάτων) |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Τέσσερις ελικοστροβιλοκινητήρες AI-20M |
Μέγιστη ισχύ, h.p. | 4x4.250 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 39,60 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 10,16 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 37,42 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 140,00 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 63.500 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 33.700 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 30.000 |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | 5.000 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 650 |
Ταχύτητα περιπολίας, km/h | 350 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 10.000 |
Εμβέλεια μεταφοράς, km | 9.500 |
Εμβέλεια, km | 7.100 |
Ακτίνα δράσης, km | 2.500 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ |
Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι Kh-35 (βλήμα αέρος-επιφανείας), τορπίλες των 450 mm, AT-1, AT-2, APR-3E, βόμβες βυθού και άλλων όπλων. Πιθανή ύπαρξη εξωτερικών φορείων. |