
Στα πλαίσια του προγράμματος OKR “Porubschik”, το ρωσικό Υπουργείο Άμυνας υπέγραψε το 2009 σύμβαση με την Μιάσισεβ για τον εκσυγχρονισμό και εξέλιξη αεροσκαφών - παρεμβολών με βάση το Il-22 (Α/φος κέντρου ελέγχου και διοίκησης).
Το 2010 το σχεδιαστικό γραφείο Μιασισεβ πραγματοποιεί ειδικές τροποποιήσεις σ' ένα Il-18 (Il-22) για να δειχτεί τον ειδικό εξοπλισμό παρεμβολών (με κωδικό: αντικείμενο L-145).
Το 2011 παραδίνεται και το πρώτο εκσυγχρονισμένο αεροσκάφος παρεμβολών, για αρχικές δοκιμές, με αριθμό νηολογίου RA-75903. Προφανώς το πρωτότυπο αεροσκάφος είναι, α/φος προπαραγωγής και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της Μιάσισεβ το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής, θα παραδοθεί εντός του 2013 και άλλα δυο έως το 2014.
Il-22PP Αεροσκάφος - παρεμβολών και εναέριας αναγνώρισης.
Εκτός από τις εργασίες και τον εκσυγχρονισμό των αεροσκαφών τύπου Il-22, η Μιάσισεβ εκτελεί μια γκάμα από υπηρεσίες, όπως την υποδομή τεχνικής συντήρησης, επίβλεψη και αξιολόγηση της τεχνικής κατάστασης αεροσκαφών, ενημερωτικά δελτία για την επέκταση δομικών και πτητικών ωρών της “ωφέλιμης ζωής” του σκάφους και των συστημάτων.
Σχέδιο τριών όψεων
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Ilyushin |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Αεροσκάφος - παρεμβολών και εναέριας αναγνώρισης.
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 5, άτομα (+2-5 χειριστές συστημάτων). |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Τέσσερις ελικοστροβιλοκινητήρες AI-20M |
Μέγιστη ισχύ, h.p. | 4x4.252 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 35,90 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 10,17 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 37,42 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 140,60 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 61.400 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 33.760 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 685 |
Ταχύτητα περιπολίας, km/h | 550 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 6.500 |
Εμβέλεια, km | 6.500 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει |