
Η πρώτη πτήση του δικινητήριου An-74TK-200 πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο 1995 (με αριθμό πλαισίου UR-74038, No 1605). Πρόκειται για μεσαίας κατηγόριας αεροσκαφών ειδικά τροποποιημένο για πιστοποίηση Αρκτικής και Ανταρκτική έκδοσης An-74. Πρόκειται για ένα υψυλοπτερυγο αεροσκάφος με ουραίο πτέρωμα τύπου -Τ-. Είναι εξοπλισμένο με κινητήρες D-36A σειράς 3 με μέγιστη ώση 6.500 kg (63,7 kN) ο κάθε ένας. Η εκκίνηση του μπορεί να γίνει από εσωτερικό (ενσωματωμένο) APU (Auxiliary Power Unit) ή από εξωτερική πηγή ισχύος. Το πλήρωμα αποτελείται από δυο άτομα (κυβερνήτης και συγκυβερνήτης) και έναν μηχανικό ή αεροσυνοδό όταν πρόκειται για επιβατική έκδοση. Το Αφος έχει εξοπλισμό που του επιτρέπει να επιχειρεί μέρα και νύχτα με δυσμενείς καιρικές συνθήκες που αντιστοιχούν στην κατηγόρια Ι-ICAO (60x800 m).
Εσωτερική διαρρύθμιση:
- δυνατότητα μεταφοράς 52 επιβατών
- μεταφορά φορτίου μέχρι 10.000 kg
- μεταφορά 20 επιβατών και 4.500 kg
- μεταφορά 12 επιβατών και 6.000 kg
Σχέδιο τριών όψεων
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Antonov |
ΧΩΡΑ | Ρωσία, Ουκρανία |
ΤΥΠΟΣ | Μεταγωγικό αεροσκάφος |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 2 (4-5), άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-36 σειράς 3A. |
Μέγιστη ώση, kgf | 2x6.500 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 28,07 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 8,75 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 31,89 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 98,62 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 36.500 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 20.140 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 13.210 |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | Μεταφορά φορτίου μέχρι 10.000 kg. |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 750 |
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 650-700 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 11.000 |
Εμβέλεια μεταφοράς, km | 5.000 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 1.500 |
Φωτογραφίες An-74TK-200