
Ο Μπορεί να θεωρηθεί ως η πρώτη παραλλαγή του An-26, προοριζόμενο μόνο για ρίψης από χαμηλό ύψος. Για αυτό το λόγο τροποποιήθηκε ένα αεροσκάφος παραγωγής με νηολόγιο Νο 09-01. Αφαιρέθηκε ο εξοπλισμός ρίψεως φορτίου, το σύστημα σκόπευσης NKPB-7, αντικαταστάθηκε το παρατηρητήριο του ναυτίλου με ένα μικρό παράθυρο και το ραντάρ Emblema με τον σταθμό Groza-16A. Αποτέλεσμα ήταν να εξοικονομήσει 966 κιλά , αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα, την επιχειρησιακή οροφή και την μείωση της κατανάλωσης καύσιμου. Εντούτοις το αεροπλάνο παρέμενε το μοναδικό. Την περίοδο του 72-73 κατασκευάστηκαν δυο υποεκδόσεις του: An-26Sh-εκπαιδευτικό αεροσκάφος για τους ναυτίλους και το An-26RT Αφος αναμεταδότης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Antonov |
ΧΩΡΑ | Ρωσία, Ουκρανία |
ΤΥΠΟΣ | Μεταγωγικό στρατιωτικών μεταφορών |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 3, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δυο ελικοστροβιλοκινητήρες AI-24VT |
Μέγιστη ισχύ, h.p. | 2x2.820 |
Εκκινητήρας | Ένας στροβιλοκινητήρας (βοηθητικής ώσης) Tumansky, RU-19A-300 |
Μέγιστη ώση, kN (kgf) | 7,85 (800) |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 23.80 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 8,58 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 29,90 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 74,98 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 23.800 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 15.020 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 2.760 |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | 10 εκπαιδευόμενους + ένας εκπαιδευτής. |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | - |
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 400 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 7.500 |
Εμβέλεια, km | 2.600 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει. |