An-26A (An-26Sh) Μεταγωγικό στρατιωτικών μεταφορών

An-26A (An-26Sh) Μεταγωγικό στρατιωτικών μεταφορών. Πρώτη πτήση: 1972
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Ο Μπορεί να θεωρηθεί ως η πρώτη παραλλαγή του An-26, προοριζόμενο μόνο για ρίψης από χαμηλό ύψος. Για αυτό το λόγο τροποποιήθηκε ένα αεροσκάφος παραγωγής με νηολόγιο Νο 09-01. Αφαιρέθηκε ο εξοπλισμός ρίψεως φορτίου, το σύστημα σκόπευσης NKPB-7, αντικαταστάθηκε το παρατηρητήριο του ναυτίλου με ένα μικρό παράθυρο και το ραντάρ Emblema με τον σταθμό Groza-16A. Αποτέλεσμα ήταν να εξοικονομήσει 966 κιλά , αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα, την επιχειρησιακή οροφή και την μείωση της κατανάλωσης καύσιμου. Εντούτοις το αεροπλάνο παρέμενε το μοναδικό. Την περίοδο του 72-73 κατασκευάστηκαν δυο υποεκδόσεις του: An-26Sh-εκπαιδευτικό αεροσκάφος για τους ναυτίλους και το An-26RT Αφος αναμεταδότης. 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ Antonov
ΧΩΡΑ Ρωσία, Ουκρανία
ΤΥΠΟΣ Μεταγωγικό στρατιωτικών μεταφορών
ΠΛΗΡΩΜΑ 3, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δυο ελικοστροβιλοκινητήρες AI-24VT
Μέγιστη ισχύ, h.p. 2x2.820
Εκκινητήρας  Ένας στροβιλοκινητήρας (βοηθητικής ώσης) Tumansky, RU-19A-300
Μέγιστη ώση, kN (kgf) 7,85 (800)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 23.80
Ύψος αεροσκάφους, m 8,58
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 29,90
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 74,98
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 23.800
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Βάρος κενό, kg 15.020
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 2.760
Ωφέλιμο φορτίο, kg 10 εκπαιδευόμενους + ένας εκπαιδευτής.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h -
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h 400
Επιχειρησιακή οροφή, m 7.500
Εμβέλεια, km 2.600
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δεν διαθέτει.