.jpg)
Το OKB Antonov, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές μιας νέας εκσυγχρονισμένης έκδοσης του τετρακινητήριου βαρέως μεταγωγικού αεροσκάφους An-124-100M-150, το οποίο εξελίχθηκε με βάση το An-124-100M.
An-124-100M-150 -Εμπορικό Μεταγωγικό Αεροσκάφος
Το An-124-100M-150, διαφέρει από τον προκάτοχο του An-124-100M:
- αυξήθηκε το ωφέλιμο φορτίο στους 150 τόνους από τους 120 τόνους
- αυξήθηκε το μέγιστο βάρος απογείωσης από 392 τόνους, στους 402 τόνους
- βελτιώθηκε η εμβέλεια στα 5.000 km (συμπεριλαμβανομένων ωφελίμου φορτίου 120 τόνων, από τα 4.650 km)
- επέκταση του ορίου της επιχειρησιακής ζωής του αεροσκάφους έως 24.000 ώρες πτήσης και αργότερα στις 50.000 ώρες
πτήσης, που αντιστοιχούν σε 10.000 πτήσεις, με διάρκεια ζωής 45 χρόνια. - εισήχθηκαν νέες ρυθμίσεις συντήρησης RO-500
(τεχνική συντήρηση άνω των 500 ωρών πτήσης)
- υϊοθέτηση νέων συστημάτων που εξασφαλίζουν ταχύτερες διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης ογκωδών φορτίων έως 40.000 kg
- ενισχύθηκε δομικά η άτρακτος για να παρέχει ευκολία στην φορτοεκφόρτωση και μεταφορά φορτίου 150.000 kg
- αναβαθμίστηκε το ραντάρ και το σύστημα πλοήγησης
- βελτιώθηκε το σύστημα πέδησης (εγκατάσταση νέου ψηφιακό μπλοκ πέδησης) που επιτρέπει τη μείωση έως και 30% της
απόστασης προσγείωσης.
- μειώθηκε το πλήρωμα από έξι σε τέσσερα άτομα
- αντικαταστάθηκε ο εξοπλισμός οξυγόνου (στρατιωτικού τύπου) σε μη στρατιωτικό (πολιτικής έκδοσης)
- φέρει ενισχυμένους τροχούς και ελαστικά (για να αντέξουν μεγαλύτερο βάρος)
- εγκαταστάθηκε σύγχρονο σύστημα προστασίας από κεραυνούς
- εγκαταστάθηκαν νέες συσκευές ελέγχου του κινητήρα
- αναπτύχθηκε ένα εκσυγχρονισμένο σύστημα ελέγχου της αναστροφής ώσης και έλεγχου των δονήσεων του κινητήρα
- εγκαταστάθηκε ψηφιακό σύστημα προειδοποίησης προσέγγισης εδάφους (GPWS – Ground Proximity Warning System) και
σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης SRPP3-2000 (EGPWS) σύγκρουσης με το έδαφος
- φέρει αναβαθμισμένο αδρανειακό σύστημα πλοήγησης τύπου A826
- διαθέτει προηγμένο σύστημα παρακολούθησης (EHS)
Στις 19 Ιούνη 2007 η Antonov έλαβε συμπληρωματικό πιστοποιητικό τύπου για το An-124-100M-150, που εκδόθηκε από το Αεροπορικό μητρώο του Interstate Aviation Committee (IAC) και ενημερωμένο πιστοποιητικό τύπου για το An-124-100 που εκδόθηκε από την κρατική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της Ουκρανίας.
Σχέδιο τριών όψεων
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Antonov |
ΧΩΡΑ | Ρωσία, Ουκρανία |
ΤΥΠΟΣ | Εμπορικό Μεταγωγικό Αεροσκάφος |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 4, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Τέσσερις στροβιλοανεμιστήρες διπλής ροής Progress (V.A. Lotarev) D-18T III-series |
Μέγιστη ώση, kgf | 4x23.953 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 69,10 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 21,08 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 73,30 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 628,50 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 402.000 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 392.000 |
Βάρος κενό, kg | 173.000 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 212.350 |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | Μεταφορά 88 επιβατών στην συμπιεζόμενη καμπίνα ή φορτίου 150.000. |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 865 |
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 800-850 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 11.600 |
Εμβέλεια μεταφοράς, km | 16.500 |
Εμβέλεια, km | 4.800 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό) |
Φωτογραφίες An-124-100M-150