
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα δικινητήριο μονοθέσιο καταδιωκτικό με κινητήρες M-88, το oποίο πρωτοεμφανίζεται το Οκτώβριο 1939, ενώ το Δεκέμβριο παραδίνεται και το δεύτερο πρωτότυπο. Πέταξε για πρώτη φορά στις 21 Ιανουαρίου του 1940. Κατά τη διάρκεια των πτητικών δοκιμών το αεροσκάφος έδειξε πολύ καλές επιδόσεις, με αποτέλεσμα να προταθεί άμεσα για την παραγωγή του.
Ειρωνεία, ότι δεν εντάχθηκε σε μαζική παραγωγή ποτέ, εξ αιτίας θανάτου του σχεδιαστή Tairov (αεροπορικό ατύχημα στις 29 Οκτωβρίου 1941, περιοχή Penza).
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Tairov |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Βαρύ καταδιωκτικό συνοδείας
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δυο εμβολοφόροι κινητήρες Μ-89 |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x1.150 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 12,20 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 3,76 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 14,00 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 33,50 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 6.626 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 4.450 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 595 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 448 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 2.065 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 11.000 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 482 |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο των 37 mm και δυο πυροβόλα ShVAK των 20 mm. |