Επίσης αναγνωρίζεται και ως: Y-9GX-10, GaoXin 10 ή GX-11
Το Y-9XZ (Y-9GX-10) πρωτοεμφανίστηκε στους ουρανούς το 2012. Αναπτύχθηκε από την Shaanxi και αποτελεί τροποποιημένη έκδοση του Υ-9. Το αεροσκάφος εξελίχθηκε με κύριο γνώμονα για να αντικαταστήσει τα απαρχαιωμένα Y-8XZ (GaoXin7). Το Y-9XZ είναι παρόμοιο με το αμερικάνικο EC-130J Commando Solo, ψυχολογικών επιχειρήσεων.
Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός απαρτίζεται από τα ενεργοβόρα συστήματα, τα όποια “μπλοκάρουν” και εκπέμπουν μηνύματα ψυχολογικού πολέμου σε μπάντες όπως: τα Ακραία κύματα/μακρά (συντομογραφία LW), Υπερβραχέα κύματα (συντομογραφία VHF), Βραχέα κύματα (συντομογραφία SW), σε τηλεοπτικά προγράμματα, στρατιωτικά και πολιτικά συστήματα μετάδοσης.
Για τη διεξαγωγή κυβερνοπολέμου και τη διάδοση παραπληροφόρησης μέσω του διαδικτύου, έχουν εγκαταστήσει ένα συγκρότημα κεραιών τύπου SATCOM (εγκαταστημένο σε εδικό ατρακτίδιο στο άνω τμήμα της ατράκτου).

Τα πρώτα αεροσκάφη εντάχθηκαν το 2014. Συνολικά παραδόθηκαν 12 αεροσκάφη για το έτος 2023.
Σχέδιο τριών όψεων

Τεχνικά χαρακτηριστικά
| ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Shaanxi (CETC) |
| ΧΩΡΑ | Κίνα |
| ΤΥΠΟΣ |
Αεροσκάφος ψυχολογικών επιχειρήσεων
|
| ΠΛΗΡΩΜΑ | 6, άτομα |
| ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Τέσσερις ελικοστροβιλοκινητήρες Zhuzhou (SMPMS) Wojian-6C (FWJ-6C) |
| Μέγιστη ισχύς, s.h.p. | 4x5.100 |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
|
Μήκος, m
|
36,50
|
|
Ύψος αεροσκάφους, m
|
11,50
|
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
40,00
|
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
122,00
|
| ΒΑΡΗ | |
| Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 77.000 |
| Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
| Βάρος κενό, kg | 39.000 |
| Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 17.500 (23.000) |
| ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
| Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 760 |
| Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 390 |
|
Ακτίνα δράσης, km
|
- |
| Εμβέλεια, km | 1.000 |
|
Αυτονομία, h
|
-
|
| Επιχειρησιακή οροφή, m | 10.400 |
| Βαθμός ανόδου (μέγιστο), m/min | - |
| Όρια φόρτισης, g | - |
| ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό). Φέρει ειδικό εξοπλισμό ψυχολογικού πολέμου. |