
Στα μέσα της δεκαετίας του '90 άρχισε η προεργασία για ένα μαχητικό MiG-29SM πολλαπλού ρόλου, βελτιωμένη έκδοση του MiG-29S. Στη σύνθεση του οπλισμού είχαν προσθέσει τους πυραύλους Kh-29T, Kh-31P (βλήμα αντιραντάρ παθητικής καθοδήγησης) και βόμβες τύπου KAB-500KP αυτοκατευθυνόμενες με τη βοήθεια TV Camera και αναλογικών συστημάτων.
Η πρώτη επίσημη εμφάνιση της έκδοσης αυτής πραγματοποιήθηκε στην αεροπορική έκθεση του La Bourge 1995, στην στατική έκθεση παρουσιάστηκε το πρωτότυπο MiG-29 Nο405 και εκθεσιακό Νο331. Στις αεροπορικές έκθεσης του Βερολίνου 1996 και του Παρισιού 1997 με εναέριο σύστημα ανεφοδιασμού No4808 (αριθμός πλαισίου 357 και εκθεσιακό Νο353).
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB MiG |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Μονοθέσιο μαχητικό πολλαπλού ρολού
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δύο στροβιλοανεμιστήρες διπλής ροής RD-33 |
Μέγιστη ώση, kgf | 2x8.300 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 15,95 |
Με το σωλήνα Pitot, m | 17,32 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 4,73 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 11,36 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 38,06 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 19.700 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 15.600 |
Βάρος κενό, kg | 11.200 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 4.540 |
Βάρος μεταφερόμενων καυσίμων με εξωτερικές δεξαμενές, kg | 3.800 |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | 4.000 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 2.450 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 1.500 |
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km | 710 |
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος, km | 1.500 |
Εμβέλεια με εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου , km | 2.100 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 18.000 |
Βαθμός ανόδου, m/min | - |
Όρια φόρτισης, g | 9 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο GSh-301 των 30 mm. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 6. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 2-4 βλήματα αέρος-αέρος R-27R ή 6 βλήματα R-73 ή 6 βλήματα R-60M ή R-77. Δυο βλήματα αέρος-επιφάνειας Kh-29T (TD) ή 2xKh-31A ή Kh-31P. 4 βόμβες KAB-500Kr. Αεροπορικές βόμβες των 250 και 500 κιλών. Μη κατευθυνόμενες ρουκέτες τύπου S-8, S-24B και ατρακτίδια KMGU. |