Il-76LL Ιπτάμενο εργαστήριο για δοκιμή κινητήρα SaM146

Il-76LL Ιπτάμενο εργαστήριο για δοκιμή κινητήρα SaM146 © Konstantinos Panitsidis
Φωτογραφικό αρχείο Κ. Πανιτσίδη

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Η Snecma επέλεξε την M.M. Gromov για τις πτητικές δοκιμές του κινητήρα SaM146. Ο κινητήρας αυτός εξελίχθηκε από την Powerjet, μια κοινοπραξία μεταξύ της Snecma και της NPO “Saturn”. O κινητήρας αποδίδει ώση 62-78 kN (6.322 – 7.953 kg). Τον Απρίλιο του 2003 ο κινητήρας επιλέχθηκε από την “Sukhoi Civil Company” για το Superjet 100. 


IL-76 LL - Ιπτάμενο εργαστήριο για δοκιμή του κινητήρα SaM146. Αναπτύχθηκε από την Snecma (Γαλλία) και την NPO “Saturn” (Ρωσία) © Konstantinos Panitsidis
IL-76 LL - Ιπτάμενο εργαστήριο για δοκιμή του κινητήρα SaM146. Αναπτύχθηκε από την Snecma (Γαλλία) και την NPO “Saturn” (Ρωσία).

 

 Κύρια χαρακτηριστικά του ιπτάμενου εργαστηρίου 
Hmax: 12.000 m
IASmax: 600 km/h
Mmax: 0,77
Όρια φόρτισης, g: -0,3 - 2,00
Απαιτούμενο μήκος διαδρόμου αποπροσγείωσεως: 3.000
Αυτονομία, ώρες:  6




Σχέδιο τριών όψεων

IL-76 LL - Ιπτάμενο εργαστήριο για δοκιμή του κινητήρα SaM146. Αναπτύχθηκε από την Snecma (Γαλλία) και την NPO “Saturn” (Ρωσία) © Konstantinos Panitsidis




Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Ilyushin
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Ιπτάμενο εργαστήριο
ΠΛΗΡΩΜΑ 7, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Τέσσερις στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-30KP-2
Μέγιστη ώση, kgf 4x12.000
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 46,59
Ύψος αεροσκάφους, m 14,76
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 50,50
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 300,00
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 190.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Βάρος κενό, kg -
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 114.600
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg 140 στρατιώτες ή 128 αλεξιπτωτιστές.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 850
Οικονομική ταχύτητα, km/h -
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h 750-800
Επιχειρησιακή οροφή, m 12.000
Εμβέλεια μεταφοράς, km 10.000
Εμβέλεια, km 3.650
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δεν διαθέτει




Φωτογραφίες Il-76LL