
Η Snecma επέλεξε την M.M. Gromov για τις πτητικές δοκιμές του κινητήρα SaM146. Ο κινητήρας αυτός εξελίχθηκε από την Powerjet, μια κοινοπραξία μεταξύ της Snecma και της NPO “Saturn”. O κινητήρας αποδίδει ώση 62-78 kN (6.322 – 7.953 kg). Τον Απρίλιο του 2003 ο κινητήρας επιλέχθηκε από την “Sukhoi Civil Company” για το Superjet 100.
IL-76 LL - Ιπτάμενο εργαστήριο για δοκιμή του κινητήρα SaM146. Αναπτύχθηκε από την Snecma (Γαλλία) και την NPO “Saturn” (Ρωσία).
Κύρια χαρακτηριστικά του ιπτάμενου εργαστηρίου |
Hmax: 12.000 m |
IASmax: 600 km/h |
Mmax: 0,77 |
Όρια φόρτισης, g: -0,3 - 2,00 |
Απαιτούμενο μήκος διαδρόμου αποπροσγείωσεως: 3.000 |
Αυτονομία, ώρες: 6 |
Σχέδιο τριών όψεων
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Ilyushin |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Ιπτάμενο εργαστήριο
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 7, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Τέσσερις στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-30KP-2 |
Μέγιστη ώση, kgf | 4x12.000 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 46,59 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 14,76 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 50,50 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 300,00 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 190.000 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | - |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 114.600 |
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg | 140 στρατιώτες ή 128 αλεξιπτωτιστές. |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 850 |
Οικονομική ταχύτητα, km/h | - |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 750-800 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 12.000 |
Εμβέλεια μεταφοράς, km | 10.000 |
Εμβέλεια, km | 3.650 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει |
Φωτογραφίες Il-76LL