976 SKIP Παρακολούθηση και την καταγραφή των πυρηνικών εκρήξεων και της εκτόξευσης πυραύλων

976 SKIP Παρακολούθηση και την καταγραφή των πυρηνικών εκρήξεων και της εκτόξευσης πυραύλων. Πρώτη πτήση: 1986
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Παρά το ότι δεν πρόκειται για ένα σύστημα AEW&C, όπως τα προαναφερθέντα, ενσωματώνει ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του. Πρόκειται για ένα σύστημα υψηλών προδιαγραφών που τοποθετήθηκε σε αεροσκάφος IL-76MD περί το τέλος της δεκαετίας του '70, με αποστολή τον εντοπισμό, την παρακολούθηση και την καταγραφή των πυρηνικών εκρήξεων και της εκτόξευσης πυραύλων. Από ρωσικής πλευράς υποστηρίζεται ότι είναι το πιο τεχνολογικά προηγμένο σύστημα του είδους στον κόσμο. Στο αεροσκάφος δόθηκε το χαρακτηριστικό SKΙP-ΙL-76 και εντάχθηκε στις Δυνάμεις Αεράμυνας (PVO) όπου και παραμένει. Συνολικά αναπτύχθηκαν τρία τέτοια συστήματα. Η ομοιότητα του με το Α-50 είναι εμφανής με χαρακτηριστική τη διαφορά σε δύο σημεία, στα μεγαλύτερα παράθυρα της καμπίνας και στην απουσία των σταθεροποιητικών πτερυγίων πίσω από τη θέση του Συστήματος Προσγείωσης.

 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Ilyushin, Beriev
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Παρακολούθηση και την καταγραφή των πυρηνικών εκρήξεων και της εκτόξευσης πυραύλων
ΠΛΗΡΩΜΑ 5, άτομα 
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Τέσσερις στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-30KP
Μέγιστη ώση, kgf 4x12.000
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 46,59
Ύψος αεροσκάφους, m 14,80
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 50,50
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 300,00
Διάμετρος κεραίας, m 10,20
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 190.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 180.000
Βάρος κενό, kg -
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg -
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 780
Οικονομική ταχύτητα, km/h -
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Επιχειρησιακή οροφή, m 12.000
Εμβέλεια χωρίς εναέριο ανεφοδιασμό, km 6.800
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δεν διαθέτει