
Παρά το ότι δεν πρόκειται για ένα σύστημα AEW&C, όπως τα προαναφερθέντα, ενσωματώνει ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του. Πρόκειται για ένα σύστημα υψηλών προδιαγραφών που τοποθετήθηκε σε αεροσκάφος IL-76MD περί το τέλος της δεκαετίας του '70, με αποστολή τον εντοπισμό, την παρακολούθηση και την καταγραφή των πυρηνικών εκρήξεων και της εκτόξευσης πυραύλων. Από ρωσικής πλευράς υποστηρίζεται ότι είναι το πιο τεχνολογικά προηγμένο σύστημα του είδους στον κόσμο. Στο αεροσκάφος δόθηκε το χαρακτηριστικό SKΙP-ΙL-76 και εντάχθηκε στις Δυνάμεις Αεράμυνας (PVO) όπου και παραμένει. Συνολικά αναπτύχθηκαν τρία τέτοια συστήματα. Η ομοιότητα του με το Α-50 είναι εμφανής με χαρακτηριστική τη διαφορά σε δύο σημεία, στα μεγαλύτερα παράθυρα της καμπίνας και στην απουσία των σταθεροποιητικών πτερυγίων πίσω από τη θέση του Συστήματος Προσγείωσης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Ilyushin, Beriev |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Παρακολούθηση και την καταγραφή των πυρηνικών εκρήξεων και της εκτόξευσης πυραύλων
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 5, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Τέσσερις στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-30KP |
Μέγιστη ώση, kgf | 4x12.000 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 46,59 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 14,80 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 50,50 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 300,00 |
Διάμετρος κεραίας, m | 10,20 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 190.000 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 180.000 |
Βάρος κενό, kg | - |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 780 |
Οικονομική ταχύτητα, km/h | - |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 12.000 |
Εμβέλεια χωρίς εναέριο ανεφοδιασμό, km | 6.800 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει |