Be-200ES Αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης

Be-200ES Αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης © Beriev AC Company
Φωτογραφικό αρχείο © Beriev AC Company

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Διθέσιο, δικινητήριο, αμφίβιο αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης, προερχόμενο από το Be-200ES και εξοπλισμένο με δύο κινητήρες D-436TP στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, συνολικής ώσης 15000 kgf. Είναι πιθανόν να γίνει κάποια αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού για να εξυπηρετεί καλύτερα τους σκοπούς της έρευνας και διάσωσης ενώ θα διατηρήσει την ικανότητά του ως πυροσβεστικό αεροσκάφος.


Be-200ES Αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης © Konstantinos Panitsidis

 

Πέταξε για πρώτη φορά στις 14 Φεβρουαρίου 2020. Αυτό το αεροσκάφος σειριακής παραγωγής κατασκευάστηκε για το λογαριασμό του Ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού.

 

 


Σχέδιο τριών όψεων

Be-200ES © Konstantinos Panitsidis

 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Beriev
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Αμφίβιο αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης
ΠΛΗΡΩΜΑ 2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-436TP
Μέγιστη ώση, kgf 2x7.500
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 32,05
Ύψος αεροσκάφους, m 8,90
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 32,78
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 -
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 37.200
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Βάρος κενό, kg -
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg -
Ωφέλιμο φορτίο, kg Μεταφορά φορτίου μέχρι 7.500 kg.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 710
Οικονομική ταχύτητα, km/h 600
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h 650-680
Επιχειρησιακή οροφή, m 8.000
Μέγιστη εμβέλεια με εφεδρικά καύσιμα για 1 ώρα, km 3.600
Διαδρομή απογείωσης με εμπόδιο μέχρι 10,7 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:  
- στην ξήρα 700
- στο νερό 1.000
Διαδρομή προσγείωσης με εμπόδιο από 15 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:  
- στην ξήρα 950
- στο νερό 1.300
Πλοϊμότητα, poits 3
Προσθαλάσσωση (ύψος κύματος), m μέχρι 1,2
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δεν διαθέτει (αμυντικό)