.jpg)
Διθέσιο, δικινητήριο, αμφίβιο αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης, προερχόμενο από το Be-200ES και εξοπλισμένο με δύο κινητήρες D-436TP στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, συνολικής ώσης 15000 kgf. Είναι πιθανόν να γίνει κάποια αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού για να εξυπηρετεί καλύτερα τους σκοπούς της έρευνας και διάσωσης ενώ θα διατηρήσει την ικανότητά του ως πυροσβεστικό αεροσκάφος.
Πέταξε για πρώτη φορά στις 14 Φεβρουαρίου 2020. Αυτό το αεροσκάφος σειριακής παραγωγής κατασκευάστηκε για το λογαριασμό του Ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού.
Σχέδιο τριών όψεων
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Beriev |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Αμφίβιο αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 2, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-436TP |
Μέγιστη ώση, kgf | 2x7.500 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 32,05 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 8,90 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 32,78 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | - |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 37.200 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | - |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | Μεταφορά φορτίου μέχρι 7.500 kg. |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 710 |
Οικονομική ταχύτητα, km/h | 600 |
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 650-680 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 8.000 |
Μέγιστη εμβέλεια με εφεδρικά καύσιμα για 1 ώρα, km | 3.600 |
Διαδρομή απογείωσης με εμπόδιο μέχρι 10,7 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m: | |
- στην ξήρα | 700 |
- στο νερό | 1.000 |
Διαδρομή προσγείωσης με εμπόδιο από 15 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m: | |
- στην ξήρα | 950 |
- στο νερό | 1.300 |
Πλοϊμότητα, poits | 3 |
Προσθαλάσσωση (ύψος κύματος), m | μέχρι 1,2 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό) |