Be-200CSh (ES) Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου

Be-200CSh (ES) Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου © Konstantinos Panitsidis
Φωτογραφικό αρχείο Κ. Πανιτσίδη

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Το δεύτερο πρωτότυπο, με το χαρακτηρισμό Be-200ChS, ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2002. Διαμορφωμένο για έρευνα και διάσωση, παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας και αποστολές αεροπυρόσβεσης, το αεροσκάφος είναι πλήρως κατάλληλο για τις επιχειρησιακές ανάγκες του Ρωσικού Υπουργείου Εκτάκτων Καταστάσεων.

Η IRKUT Corporation κατασκευάζει αυτή τη στιγμή επτά Be-200 σε διαμορφώσεις αεροπυρόσβεσης και παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας σε περίπτωση φυσικών καταστροφών για το Ρωσικό Υπουργείο Εκτάκτων Καταστάσεων, ενώ το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής Be-200ChS παραδόθηκε στον πελάτη στις 26 Ιουλίου 2003.
Στις 20 Ιουλίου 2003 το αεροσκάφος έλαβε την πιστοποίηση περιορισμένης κατηγόριας Νο CTOK 220-Be-200SCh. 
Στις 29 Δεκεμβρίου 2003 έλαβε το πιστοποιητικό τύπου  Νο CT229-Be-200SCh.
Το αμφίβιο αεροσκάφος έλαβε την πιστοποίηση  να εκτελεί δρομολόγια σε διεθνείς αερογραμμές, Νο CTOK 220-Be-200SCh/DO1.Be-200 SCh
.




Σχέδιο τριών όψεων

Be-200CSh (ES) © Konstantinos Panitsidis

 



Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Beriev
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου
ΠΛΗΡΩΜΑ 2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-436TP
Μέγιστη ώση, kgf 2x7.650
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 32,05
Ύψος αεροσκάφους, m 8,90
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 32,78
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 117,44
Διαστάσεις καμπίνας:  
- μήκος, m 18,7
- ύψος, m 1,895
- πλάτος, m 2,5
- επιφάνεια δαπέδου, m2 41
- όγκος, m3 80,8
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg  
- ξηρά, kg 42.000
- νερό, kg 40.000
Βάρος κενό, kg 28.000
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 12.500
Μέγιστο βάρος αποθαλάσσωσης μετά την υδροληψία, kg 43.000
Όγκος δεξαμενών νερού, m3 12
Όγκος δεξαμενών (επιβραδυντικού υγρού), m3 0,8
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη Ταχύτητα (ISA, 8.000m), km/h 700
Οικονομική ταχύτητα (ISA, 8.000m), km/h 560-600
Επιχειρησιακή οροφή, m 8.000
Μέγιστη εμβέλεια (ISA, 8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα για 1 ώρα), km 3.100
Διαδρομή απογείωσης με εμπόδιο μέχρι 10,7 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:  
- ξηρά 1.350
- νερό 1.000
Διαδρομή προσγείωσης με εμπόδιο από 15 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:  
- ξηρά (Gπροσγ.=35.000 kg) 1.020
- νερό 1.300
Πλοϊμότητα, poits 3
Προσθαλάσσωση (ύψος κύματος), m 1,2
Βαθμός ανόδου μετά την υδροληψία (43.000 kg, επίπεδο θάλασσας), m/sec 9,5
Ταχύτητα κατά τη φάση της υδροληψίας, km/h 150-190
Χρόνος υδροληψίας, sec 18
Ελάχιστη ταχύτητα ρίψης του νερού, km/h 200-250
Ελάχιστο ύψος ρίψης του νερού, m 40
Έκδοση: Ερευνάς και διάσωσης και μεταφορά ασθενών.  
Ύψος πτήσης, περιπολίας, m 100-8.000
Ταχύτητα περιπολίας, km/h 300-500
Μεταφορά ασθενών σε πτυσσόμενα καθίσματα, άτομα 50
Μεταφορά τραυματιών σε φορεία, άτομα 30
Εμβέλεια, με 64 ασθενών (8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα 1 ώρας), km 2.100
Διάρκεια περιπολίας, hour μέχρι 6,5
Μεταφορά φορτίου:  
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg 7.500
Εμβέλεια (8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα 1 ώρας, Gωφέλιμο φορτίο = 5.000 kg), km 1.800
Διαστάσεις πόρτας  φόρτωσης-εκφόρτωσης, mm 2.050x1.760
Παλέτες, τύπου PA 1,5, τεμ. μέχρι 9
Κοντεινερ, τύπου LD3, τεμ. μέχρι 7
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δεν διαθέτει (αμυντικό)





Video

Be-200 Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλο




E-books

An Illustrated Comparative Study. Beriev Be-200ES Vs Bombardier CL-415 Superscooper (CL-215-6B11), e-bboks, Format: PDF  Be-200ES Vs CL-415 “Superscooper”
Be-200 - Multipurpose Amphibious Jet.
(Sources: Defendory 2004, Pavilion Scorpion)
 
Be-200 - Multipurpose Amphibious Jet
Be-200 Multipurpose Amphibious Aircraft
Sources: Defendory 2006, Pavilion Scorpion
Be-200 Multipurpose Amphibious Aircraft