Το δεύτερο πρωτότυπο, με το χαρακτηρισμό Be-200ChS, ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2002. Διαμορφωμένο για έρευνα και διάσωση, παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας και αποστολές αεροπυρόσβεσης, το αεροσκάφος είναι πλήρως κατάλληλο για τις επιχειρησιακές ανάγκες του Ρωσικού Υπουργείου Εκτάκτων Καταστάσεων.
Η IRKUT Corporation κατασκευάζει αυτή τη στιγμή επτά Be-200 σε διαμορφώσεις αεροπυρόσβεσης και παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας σε περίπτωση φυσικών καταστροφών για το Ρωσικό Υπουργείο Εκτάκτων Καταστάσεων, ενώ το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής Be-200ChS παραδόθηκε στον πελάτη στις 26 Ιουλίου 2003.
Στις 20 Ιουλίου 2003 το αεροσκάφος έλαβε την πιστοποίηση περιορισμένης κατηγόριας Νο CTOK 220-Be-200SCh.
Στις 29 Δεκεμβρίου 2003 έλαβε το πιστοποιητικό τύπου Νο CT229-Be-200SCh.
Το αμφίβιο αεροσκάφος έλαβε την πιστοποίηση να εκτελεί δρομολόγια σε διεθνείς αερογραμμές, Νο CTOK 220-Be-200SCh/DO1.Be-200 SCh.
Σχέδιο τριών όψεων
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Beriev |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 2, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-436TP |
Μέγιστη ώση, kgf | 2x7.650 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 32,05 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 8,90 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 32,78 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 117,44 |
Διαστάσεις καμπίνας: | |
- μήκος, m | 18,7 |
- ύψος, m | 1,895 |
- πλάτος, m | 2,5 |
- επιφάνεια δαπέδου, m2 | 41 |
- όγκος, m3 | 80,8 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | |
- ξηρά, kg | 42.000 |
- νερό, kg | 40.000 |
Βάρος κενό, kg | 28.000 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 12.500 |
Μέγιστο βάρος αποθαλάσσωσης μετά την υδροληψία, kg | 43.000 |
Όγκος δεξαμενών νερού, m3 | 12 |
Όγκος δεξαμενών (επιβραδυντικού υγρού), m3 | 0,8 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη Ταχύτητα (ISA, 8.000m), km/h | 700 |
Οικονομική ταχύτητα (ISA, 8.000m), km/h | 560-600 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 8.000 |
Μέγιστη εμβέλεια (ISA, 8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα για 1 ώρα), km | 3.100 |
Διαδρομή απογείωσης με εμπόδιο μέχρι 10,7 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m: | |
- ξηρά | 1.350 |
- νερό | 1.000 |
Διαδρομή προσγείωσης με εμπόδιο από 15 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m: | |
- ξηρά (Gπροσγ.=35.000 kg) | 1.020 |
- νερό | 1.300 |
Πλοϊμότητα, poits | 3 |
Προσθαλάσσωση (ύψος κύματος), m | 1,2 |
Βαθμός ανόδου μετά την υδροληψία (43.000 kg, επίπεδο θάλασσας), m/sec | 9,5 |
Ταχύτητα κατά τη φάση της υδροληψίας, km/h | 150-190 |
Χρόνος υδροληψίας, sec | 18 |
Ελάχιστη ταχύτητα ρίψης του νερού, km/h | 200-250 |
Ελάχιστο ύψος ρίψης του νερού, m | 40 |
Έκδοση: Ερευνάς και διάσωσης και μεταφορά ασθενών. | |
Ύψος πτήσης, περιπολίας, m | 100-8.000 |
Ταχύτητα περιπολίας, km/h | 300-500 |
Μεταφορά ασθενών σε πτυσσόμενα καθίσματα, άτομα | 50 |
Μεταφορά τραυματιών σε φορεία, άτομα | 30 |
Εμβέλεια, με 64 ασθενών (8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα 1 ώρας), km | 2.100 |
Διάρκεια περιπολίας, hour | μέχρι 6,5 |
Μεταφορά φορτίου: | |
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg | 7.500 |
Εμβέλεια (8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα 1 ώρας, Gωφέλιμο φορτίο = 5.000 kg), km | 1.800 |
Διαστάσεις πόρτας φόρτωσης-εκφόρτωσης, mm | 2.050x1.760 |
Παλέτες, τύπου PA 1,5, τεμ. | μέχρι 9 |
Κοντεινερ, τύπου LD3, τεμ. | μέχρι 7 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό) |
Video
Be-200 Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλο
E-books
An Illustrated Comparative Study. Beriev Be-200ES Vs Bombardier CL-415 Superscooper (CL-215-6B11), e-bboks, Format: PDF | ![]() |
Be-200 - Multipurpose Amphibious Jet. (Sources: Defendory 2004, Pavilion Scorpion) |
![]() |
Be-200 Multipurpose Amphibious Aircraft Sources: Defendory 2006, Pavilion Scorpion |
![]() |