Επίσης αναγνωρίζεται και ως: KongJing-200, Y-8W, Y-8GX-5 ή GaoXin 5.
Η ανάπτυξη του νέου αεροσκάφους έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου “GoaXin 5” από την εταιρεία Shaanxi έλαβε χώρα το 2000, με βάση το ελικοφόρο αεροσκάφος Y-8F200 (An-12 Cub).

Η πρώτη πτήση του πρωτοτύπου πραγματοποιήθηκε στις 8 Νοεμβρίου 2001.
Το δεύτερο πρωτότυπο KJ-200 (με βάση το Y-8F600) απογειώθηκε το Ιανουάριο του 2005. Ενώ το 2006 (μηνάς Ιούνιος) πραγματοποιώντας δοκιμαστική πτήση αξιολόγησης συστημάτων, συνετρίβη για άγνωστους λογούς!
Για την επίλυσή των τεχνικών προβλημάτων του σκάφους είχαν ζητήσει την συνδρομή του σχεδιαστικού γραφείου Antonov (Ουκρανία). Μετέπειτα από αρκετές τροποποιήσεις και εκσυχρονισμό κάποιον συστημάτων π.χ. αντιπαγωτικό σύστημα, εγκατάσταση εξοπλισμού ειδοποιήσεων πληρωμάτων για κατάστασης έκτακτης ανάγκης καθώς και άλλων συστημάτων. Με αποτέλεσμα να αυξηθεί δραματικά η αξιοπιστία του σκάφους.

Το KJ-200 φέρει ραντάρ παρόμοιο με το σουηδικό Ericson Erieye τεχνολογίας AESA. Η εμβέλεια του ραντάρ στην ανακάλυψη στόχων φτάνει τα 450 km και η εμβέλεια εγκλωβισμού στόχου ενός μαχητικού φτάνει μέχρι τα 300 km. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός του θεωρείται προϊόν του ηλεκτρονικού ερευνητικού ιδρύματος τεχνολογίας της Nanjing, δεδομένου ότι το αεροσκάφος για πρώτη φορά εμφανίστηκε στην πόλη Nanjing. Φυσικά ούτε οι επιμέρους συσκευές του, ούτε οι δυνατότητες του έχουν γνωστοποιηθεί.

Εναλλακτικά προβλεπόταν η τοποθέτηση ελικοστροβιλοκινητήρων καναδικής προέλευσης τύπου Pratt&Whitney Canada PW150B, ο οποίος κινείται από εξάφυλλη έλικα τύπου British Dodi R-408, καθώς σύγχρονα ηλεκτρονικά, συμπεριλαμβανόμενου συστημάτων πλοήγησης Honeywell.
Επεξήγηση συστημάτων αεροσκάφους KJ-200

1. Πιθανόν σύστημα κάποιου είδους μαγνήμετρου 2. Διηλεκτρικό κάλυμμα ραντάρ 3. Αλεξήνεμο 4. Θάλαμος διακυβερνήσεως 5. Κεραίες 6. Χώρος χείριστων συστημάτων 7. Προωθητικό σύστημα: Στροβιλοελικοφόροι κινητήρες Zhuzhou (SMPMC) Wojiang των 5.100 ehp έκαστος 8. Εξάφυλλες έλικες 9. Σχεδιαστικά η πτέρυγα είναι ίδια με το An-12 10. Η πτέρυγα φέρει ειδικά ατρακτίδια για την υποδοχή ESM (μέτρα ηλεκτρονικής υποστήριξης) στα ακροπτέρυγια 11. Εισαγωγή ψύξης αέρα 12. Ραδιοθόλος ράχης 13. Η κεραία του ραντάρ στη ράχη του σκάφους. Παλμικό ραντάρ-ντόπλερ τεχνολογίας ενεργού διάταξης και φάσης και εκπέμπει σε συχνότητες S 14. Εξαγωγή αέρα ψύξης ραδιοθόλου ράχης 15. Καλώδιο κεραίας HF 16. Το οριζόντιο σταθερό φέρει δυο κάθετα σταθερά πτερύγια, στα ακροπτέρυγια του οριζοντίου σταθερού 17. Στην κορυφή του καθέτου σταθερού βρίσκεται αεροδυναμικό κάλυμμα ηλεκτρονικού συστήματος η κεραίας 18. Ουραίο αεροδυναμικό κάλυμμα (πιθανόν κάποιου συστήματος ECM).
Σχέδιο τριών όψεων

Τεχνικά χαρακτηριστικά
| ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Shaanxi (CETC) |
| ΧΩΡΑ | Κίνα |
| ΤΥΠΟΣ |
Αεροσκάφος έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου
|
| ΠΛΗΡΩΜΑ | 4 - 5, άτομα |
| ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Τέσσερις ελικοστροβιλοκινητήρες Zhuzhou (SMPMS) Wojian-6 |
| Μέγιστη ισχύς, s.h.p. | 4x5.100 |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
|
Μήκος, m
|
34,022
|
|
Ύψος αεροσκάφους, m
|
11,16
|
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
38,00
|
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
121,86
|
| ΒΑΡΗ | |
| Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 62.000 |
| Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 55.000 |
| Βάρος κενό, kg | 35.500 |
| Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 23.000 |
| Ωφέλιμο φορτίο, kg | - |
| ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
| Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 662 |
| Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 550 |
|
Ταχύτητα περιπολίας, km/h
|
475
|
|
Ακτίνα δράσης, km
|
- |
| Εμβέλεια, km | 5.620 |
|
Αυτονομία, h
|
10,5
|
| Επιχειρησιακή οροφή, m | 10.400 |
| Βαθμός ανόδου (μέγιστο), m/min | - |
| Όρια φόρτισης, g | - |
| ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό). |