Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Με την εντολή της Επιτροπής Άμυνας, στις 27 Φεβρουάριου 1943, με απευθείας ανάθεση στην ομάδα OKB-155 την κατασκευή έξι βελτιωμένων - τροποποιημένων μαχητικών μεγάλου ύψους με βάση το MiG-3, για λογαριασμό της PVO, με απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές της εποχής: μέγιστο βάρος απογείωσης να είναι 3.100 kg, μεγίστη ταχύτητα να είναι τα 610 km/h, πρακτικά οροφή 12.500 m με ρυθμό ανόδου τα 10.000 m να είναι 13 λεπτά.
Το MiG-3U (I-230) ήταν ένα μονοθέσιο, μονοκινητήριο αεροσκάφος με βάση το MiG-3, εξοπλισμένο με κινητήρα AM-35A. Το πρώτο πρωτότυπο MiG-3U (D-01) απογειώθηκε για πρώτη φορά στις 31 Μαΐου 1943, με χειριστή-δοκιμαστή V.N. Savkin.
Συνολικά παραδόθηκαν 5 (6) τροποποιημένα αεροσκάφη σε επίπεδο MiG-3U, τα οποία εντάχθηκαν στην δύναμη της PVO.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Mikoyan, Gurevich |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ | Καταδιωκτικό-αναχαιτιστικό |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας AM-35Α |
Μέγιστη ισχύς, h.p | 1 x 1.350 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,62 |
Ύψος Α/φους, m | 3,275 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,20 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,44 |
ΒΑΡΗ | |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Κενό, kg | 2.627 |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 3.260 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 324 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα , km/h | 656 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 505 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 978 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 11.900 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 579 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δυο συγχρονισμένα πυροβόλα των 20 mm με 150 βαο. |