FTC-2000 Shanying (JL-9 ή GJ-9-9) Επιχειρησιακό εκπαιδευτικό. Πρώτη πτήση: 2003

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Αν και βασίζεται σχεδιαστικά στο MiG-21U. Φέρει  επανασχεδιασμένη πρόσθια άτρακτο με πλευρικούς αεραγωγούς και νέο ρύγχος, ενώ αυξήθηκε και η επιφάνεια της πτέρυγας, με ελαφρό διπλό δέλτα στο χείλος προσβολής και διπλά κοιλιακά πτερύγια με μια μικρή κλίση προς τα έξω. 

Το πιλοτήριο του αεροσκάφους εξασφαλίζει ικανοποιητική ορατότητα. Το αεροσκάφος ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία φέροντας ραντάρ Grifo S7. HUD, MFD. RWR, ECM, αρτηρία μεταφοράς δεδομένων Mil-Std 1553B, INS/GPS, οθόνες πολλαπλών λειτουργιών, υπολογιστή στοιχείων και IFF. To FTC-2000 διαθέτει έναν κινητήρα WP-13F (C) μέγιστης ώσης 6.450 κιλών. 

Για μεγαλύτερη εμβέλεια και την εκπαίδευση των πληρωμάτων στον εναέριο ανεφοδιασμό τοποθετήθηκε από τη δεξιά πλευρά σωλήνας ανεφοδιασμού. Ο μόνιμα εγκατεστημένος οπλισμός του FTC-2000 μέχρι σήμερα είναι ένα πυροβόλο Type 23-1 των 23 χλστών και το μέγιστο φορτίο των 1.000 κιλών που μπορεί να μεταφερθεί σε 5 φορείς, περιλαμβάνει βλήματα αέρος-αέρος, αέρος-εδάφους και ατρακτίδια ρουκετών.

Το διθέσιο επιχειρησιακό εκπαιδευτικό προορίζεται για την προετοιμασία των εκπαιδευόμενων πιλότων στα σύγχρονα μαχητικά J-8D. FC-1 και J-10. Πέταξε για πρώτη φορά στις 13 Δεκεμβρίου 2003.

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κατασκευαστής
GAIC (Guizhou Aviation Industrial Corporation)
Τύπος
Επιχειρησιακό εκπαιδευτικό
Μήκος, m
14,55
Ύψος Α/φους, m
4,10
Εκπέτασμα πτερύγων, m
8,32
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
25,15
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
7.800
Βάρος κενό, kg
4.960
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
9.800
Προωθητικό σύστημα
WP-13F(C)
Μέγιστη ώση με μετάκαυση, kg
1 x 6.450
Μέγ. ταχύτητα, km/h
1.700
Εμβέλεια, km
2.500
Βαθμός ανόδου, m/min
15.600
Επιχειρησιακή οροφή, m
16.000
Όρια φόρτισης, g
8
Πλήρωμα
2, άτομα
Οπλισμός
Ένα  πυροβόλο Type 23-1 των 23 mm . Βάρος οπλικού φορτίου-1.000 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 5