X-66 (Kh-66) Βλήμα αέρος-επιφάνειας

X-66 (Kh-66) Βλήμα αέρος-επιφάνειας
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Όνομα κατά ΝΑΤΟ: AS-7 Kerry 
Κατά καιρούς εμφανίστηκε με ονομασία όπως: -
Ένταξη στο οπλοστάσιο: 1968



Ο Χ-66 (Kh-66) ήταν ο πρώτος πύραυλος παραγωγής, που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά ως πύραυλος "αέρος-εδάφους". Η ανάπτυξη του άρχισε το 1966. Για τον έλεγχο της κατεύθυνσης του, χρησιμοποιήθηκε μηχανισμός που προερχόταν από το βλήμα "αέρος-αέρος" RS-2US και το προωθητικό του σύστημα από το βλήμα αέρος-αέρος R-8.

Για τις δοκιμές χρησιμοποιήθηκε αεροσκάφος MiG-21PFM, ενώ η καθοδήγηση προς το στόχο γινόταν μέσω του σταθμού RP-21M (RP-21). Ο πύραυλος αυτός χρησιμοποιήθηκε ως βάση για την ανάπτυξη του πυραύλου Χ-23 (Kh-23).

 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ Σχεδιαστικό γραφείο "Zvezda", Tactical Missile Corporation JSC
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Βλήμα αέρος-επιφάνειας
Αεροσκάφη-φορείς
MiG-21PFM, MiG-21PFS
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Πύραυλος στερεού προωθητικού
Μέγιστη ώση, kgf
-
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 
 
Μήκος, m 3,63 (4,64)
Πλάτος, m -
Ύψους, m -
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 0,811
Εκπέτασμα πηδαλίων ελέγχου, m -
Διάμετρος, m 0,275 (0,280)
ΒΑΡΗ
 
Μέγιστο βάρος βλήματος (εκτόξευσης), kg
278 - 290
Βάρος πυροκεφαλής, kg
103 - 105
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγιστη ταχύτητα πλεύσης, km/h
2.340
Επιτρεπόμενο ύψος χρήσης του βλήματος, km
-
Βεληνεκές, km
8 - 10
Ελάχιστη επιτρεπόμενη εμβέλεια εκτόξευσης βλήματος, km
-
Επιτρεπόμενη ταχύτητα του σκάφους πριν την χρίση του βλήματος, km/h
-
Ακρίβεια βολής (CEP-m.), m
10 - 15
Κεφαλή καθοδήγησης
-
Τύπος πυροκεφαλής
Εκρηκτική ύλη υψηλής ισχύος
Μέθοδος καθοδήγησης
Καθοδήγηση δι' εντολών