Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Το αρχικό An-24FK πρωτοπέταξε στις 21 Αυγούστου 1967. Τον Ιούλιο του 1968 τερματίστηκαν οι δοκιμές του Αφους. Με την συμμετοχή του ΟΚΒ Beriev, το An-24FK άρχισε να παράγεται μαζικά (με την ονομασία An-30) στο εργοστάσιο του Κίεβου το 1971. Την περίοδο 1971 μέχρι και 1980 κατασκευάστηκαν συνολικά 115 Αφη, από τα οποία τα 66-σε έκδοση An-30A για λογαριασμό Υπουργείου Πολιτικής Αεροπορίας (Σοβιετική Ένωση), 26 Αφη An-30B για την πολεμική αεροπορία και 23 με προορισμό την εξαγωγή (εξήχθη σε Αφγανιστάν, Βουλγαρία, Βιετνάμ, Κορέα, Κούβα, Ρουμανία, Μογγολία και Τσεχοσλοβακία).
Εξοπλισμός:
Ο ναυτιλιακός εξοπλισμός είναι σχεδόν ο ίδιος με την έκδοση An-24. Διαθέτει σύστημα αυτόματου ελέγχου πτήσης (αυτόματος πιλότος) AP-28L1F (εκσυγχρονισμένη έκδοση του AP-28L1) για τήρηση σταθερής πορείας σε ελιγμούς αναγνώρισης-φωτογράφησης.
Ο ναυτιλιακός εξοπλισμός (Avionics) αποτελείται από δέκτη λήψεως US-8, συσκευή μικρής εμβέλειας Gelyy, VHF RSIU-5G No1 η No2, ραδιοπυξίδες ARK-5 No1 η No2, ραδιο-ϋψόμετρο RV-2, εξοπλισμό τυφλής προσγείωσης Sp-50, συσκευή εσωτερικής επικοινωνίας SPU-7
Η έκδοση B- επιπλέον έφερε τον ναυτιλιακό σταθμό Lotos, ραδιοπυξίδες ARK-11 No1 ή No2, συσκευή μικρής εμβέλειας R-836 και την συσκευή SGU-15.
-Φωτογραφικές μηχανές, AFA-TE-100 η 70 σε γυροσκοπική εγκατάσταση N-55, AFA-41/7, 5, AFA-41/10, 20 η AFA-42/20 σε φωτογραφικές συσκευές, τοπογραφικό ράδιο υψόμετρο RVTD-A, ενδείκτης ύψους S-51, όργανο ηλεκτρονικού έλεγχου EKP-2, σκοπευτικό NKPB-7. Η έκδοση Β-επιπλέον εξοπλίστηκε με φωτογραφικές μηχανές AFA54/15, σε γυροσκοπική εγκατάσταση TAU-M.
Εκδόσεις | |
---|---|
An-30
|
Αεροσκάφος παραγωγής
|
An-30A
|
Με βάση το An-30 για λογαριασμό MGA
|
An-30B
|
Με βάση το An-30 για λογαριασμό Π.Α.
|
An-30M
|
Α/φος δημιουργίας τεχνιτών βροχοπτώσεων
|
An-30D (Dalny) Sibiryak
|
Α/φος αυξανόμενης εμβέλειας, εξοπλίστηκε με συσκευή μεγάλης εμβέλειας Kvitok-2, φωτογραφικές μηχανές και άλλες επιπλέον συσκευές.
|
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Αντονοβ
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία / Ουκρανία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Αεροσκάφος αναγνώρισης και φωτογράφησης
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
7, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δυο ελικοστροβιλοκινητηρες ΑΙ-24VT
|
Μέγιστη ισχύ, h.p.
|
2 x 2.817
|
Εκκινητήρας - ένας στροβιλοκινητήρας (βοηθητικής ώσης) Tumansky, RU-19A-300, μέγιστη ώση, kN
|
7,65
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
24,20
|
Ύψος Α/φους, m
|
8,32
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
29,20
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
72,46
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
23.000
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
20.300
|
Βάρος κενό, kg
|
15.590
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
4.820
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
|
540
|
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
476
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
8.000
|
Μέγιστη εμβέλεια, km
|
2.600
|
Αυτονομία, hour
|
6,6
|
Ωφέλιμο φορτίο, kg
|
-
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|