Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Η εξέλιξη του ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του 80, ως αντικαταστάτης των Su-25. Πρόκειται για δικινητήριο αεροσκάφος, με εμπροσθοκλινή πτέρυγα (η οποία στα ακροπτερύγια φέρει ατρακτίδια Ηλεκτρονικής Παρεμβολής), με ξεχωριστά πιλοτήρια, διπλό κάθετο σταθερό με αρκετά μεγάλη εξωτερική απόκλιση και φυσικά απουσιάζει το οριζόντιο ουραίο πτέρωμα. Το προωθητικό σύστημα αποτελείται από δυο στροβιλοκινητήρες RD-33K (izdelie 21) χωρίς μετάκαυση.
Το μέγιστο βάρος απογείωσης υπολογίζεται περίπου στα 21.500-21.700 kg. Η διαμόρφωση του διπλού ρύγχους, βοηθά στην βελτίωση των επιδόσεων και των χαρακτηριστικών. Φέρει ένα συνδυασμό από ραντάρ (τοποθετημένο στην αριστερή μεριά) και το σύστημα OLS (στην δεξιά μεριά) με δυνατότητα έλεγχου βολής προς το πίσω ημισφαίριο, κάτι ανάλογο του Mig-1.44.
Τα όπλα τοποθετούνται σε εσωτερικές αποθήκες οπλισμού, ενώ επίσης μεγάλη σημασία δόθηκε στην επιβιωσιμότητα του T-12 (η θωράκιση των κυρίων σημείων και του κόκπιτ είναι ανάλογη του Su-25/39).
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Sukhoi
|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Αεροσκάφος εγγύς υποστήριξης
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
2, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δυο κινητήρες RD-33K
|
Μέγιστη ώση με μετάκαυση, kgf
|
2 x 5.500
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
13,70
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
16,4
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
38-42
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. Βάρος απογείωσης, kg
|
21.500
|
Βάρος κενό, kg |
11.000
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
4.500
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. Ταχύτητα, km/h
|
1.000
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
-
|
Ακτίνα δράσης, km
|
1.700
|
Εμβελεια, km
|
2.000-4.500
|
Εμβέλεια με υποηχητική ταχύτητα, km
|
12.500
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
Βάρος οπλικού φορτίου-6.500kg
|