.jpg)
Σχεδιασμός: Motor Sich, JSC Zaporozhye, Ουκρανία
Κατασκευαστής: Motor Sich, JSC Zaporozhye, Ουκρανία
Ο κινητήρας αυτός προορίζεται κυρίως για ελικόπτερα καινούργιας γενιάς και για ελικόπτερα μετά την μετασκευή π.χ Mi-8T.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Motor Sich, JSC Zaporozhye, JSC Klimov |
ΧΩΡΑ | Ουκρανία |
ΤΥΠΟΣ |
Αξονοστροβιλοκινητήρας
|
Αεροσκάφη φορείς (εναέρια μέσα) |
Mi-8T
|
Καύσιμο | - |
Έλαιο | - |
Ιπποδύναμη στο άξονα έλικα, κατάσταση απογείωσης | 2.500 h.p. |
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση απογείωσης | 0,199 kg/e.h.p.*h |
Ιπποδύναμη στο άξονα έλικα, κατάσταση ταξιδιού (H=6.000 m, V=500 km/h) | 1.750 h.p. |
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση ταξιδιού | 0,188 kg/e.h.p. h |
Λόγος συμπίεσης κινητήρα, κατάσταση απογείωσης | 10 |
Θερμοκρασία αερίου στην είσοδο σε τουρμπίνα, κατάσταση απογείωσης | 1.293 K |
Λόγος ροής αέρα, κατάσταση απογείωσης | 9,3 kg/sec |
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή χαμηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης | - |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Διάμετρος κινητήρα | - |
Ύψος κινητήρα | 1210 mm |
Πλάτος κινητήρα | 880 mm |
Μήκος κινητήρα | 2860 mm |
ΒΑΡΗ | |
Βάρος κινητήρα | 570 kg |
Ωφέλιμη ζωή κινητήρα | - |
Φωτογραφίες TV3-117MA-SBM1V