Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Το 1988 το γραφείο Mikoyan συνέχιζε τις μελέτες του για ένα υπερηχητικό αεροσκάφος με την ονομασία Τύπος 301. Στις αρχές του '90 η αεροπορία θεωρούσε αυτό το πρόγραμμα ζήτημα προτεραιότητας.
Το σκάφος κατασκευάστηκε από συγκολλημένα φύλλα ατσαλιού (εμπειρία που προέρχεται, κατασκευαστικά τουλάχιστον, από το MiG-25. Το προωθητικό σύστημα αποτελείτο από δύο κινητήρες με συνδυασμό στροβιλοκινητήρα και αυλωθητή (ramjet). Οι ταχύτητες που θα ανέπτυσσε χάρη στον συνδυασμό αυτό οι κινητήρες ως ένα σημείο θα λειτουργούσαν ως στροβιλωθητές διπλής ροής και στη συνέχεια ως αυλωθητές- θα ξεπερνούσαν τα 3,5 Mach. Η ταχύτητα ταξιδιού, πάντοτε σύμφωνα με δυτικές πηγές, μπορούσε να φτάσει μέχρι και τα 4.250 χλμ./ώρα (4 Mach) σε ύψος 25-27 χλμ.
Για να επιχειρεί το σκάφος από τα υπάρχοντα αεροδρόμια (απογειώσεις/προσγειώσεις μικρής διαδρομής), αλλά και για την ευελιξία κατά την πτήση έπρεπε να φέρει πτέρυγα μεταβλητής γεωμετρίας. Το μέγιστο βάρος απογείωσης υπολογίζεται περίπου στους 80 τόνους, από τους οποίους σχεδόν το μισό είναι καύσιμα. Προ βλέπονται δύο εκδόσεις, μία ως αεροσκάφος ηλεκτρονικής αναγνώρισης (ELΙNT/COMΙNT) με ραντάρ πλάγιας ορατότητας και μια ως βομβαρδιστικό με πυραύλους αέρος-εδάφους που μάλλον θα μεταφέρονταν στο εσωτερικό του αεροσκάφους.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κατασκευαστής
|
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
|
Χώρα
|
Ρωσία
|
Τύπος
|
Υπερηχητικό κατασκοπευτικό /βομβαρδιστικό αεροσκάφος
|
Πλήρωμα
|
2 άτομα (+2)
|
Προωθητικό σΰστημα
|
Δυο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής
|
Μέγ. Βάρος απογείωσης, kg
|
80.000
|
Μέγ. Ταχύτητα, km/h
|
4.250
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
25.000-27.000
|
Οπλισμός
|
Πύραυλοι αέρος-αέρος, αέρος-εδάφους
|