Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Αυτό το πτερυγόπλοιο εξελίχθηκε από μια ομάδα ερασιτεχνών (με επικεφαλής τον J. S. Bakanov) της αεροπορίας και της "Aerodesign". Οι πρώτες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν χωρίς πτέρυγα στον πάγο του κόλπου της Φινλανδίας το 1990. Στις 12 Ιανουαρίου 1991 πρωτοπεταξε με τους J. S. Bakanov και N.A.Ivanov.
Συνολικά πραγματοποίησαν τέσσερεις πτήσεις ενώ στην πέμπτη πτήση το σκάφος έπεσε και καταστράφηκε. Στην κατασκευή του σκάφους χρησιμοποίησαν υλικά όπως ξύλο για το δομικό σκελετό, επικάλυψη από ύφασμα γυαλιού (glass fabric), εποξική κόλλα και άλλα αεροπορικά υλικά.
Αργότερα ο Bakanov σχεδίασε μερικά υδροπλάνα, μεταξύ τους και το SABAK-5 με τοξοειδή πτέρυγα και το SABAK-6 με δυο ελικοστροβιλοκινητηρες TV-117 με μέγιστη ισχύς 5.000 ίππων.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μέγιστο βάρος απονήωσης, kg
|
700
|
Ωφέλιμο φορτίο, kg
|
-
|
Μήκος, m
|
6,30
|
Ύψος, m
|
2,00
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
9,00
|
Εκπέτασμα οριζόντιου πτερώματος, m
|
-
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
10,6
|
Ταχύτητα, km/h
|
140
|
Κινητήρες, (τύπος)
|
M-332
|
Μέγιστη ισχύ, h.p
|
1 x 105
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
0,3-1,5
|
Εμβέλεια, km
|
-
|
Αριθμός επιβατών, άτομα
|
-
|
Πλήρωμα, άτομα
|
-
|