Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Πρόκειται για ένα διθέσιο πτερυγοπλοιο T-501 που αναπτύχθηκε το 1982, από μια ομάδα τεχνικών με επικεφαλή τον E.P.Grunina.Το πτερυγοπλοιο αυτό, βασίστηκε στο «ανεμοπλάνο» L-13 Blanik και τροποποιήθηκε δομικά: απόκτησε υδροδυναμική καρίνα, ουραίο πτέρωμα τύπου «Τ», ενώ το κόκπιτ παρέμενε ίδιο με το L-13.
Η πτέρυγα του είναι τριγωνικού σχήματος με δίεδρο γωνία προς τα κάτω. Στην ράχη του εγκατάστησαν δυο κινητήρες τύπου Neptun-23 με μέγιστη αποδιδόμενη ισχύ 46 h.p. με διάμετρο έλικας 0,98 m. Ένα σημαντικό μέρος της μελέτης και των μετατροπών σχεδίων εκπονήθηκαν από μαθητές του MIIGA.
Οι δοκιμές του πτερυγοπλοιου άρχισαν το 1982 στη λίμνη Pirogovsky κοντά στη Μόσχα. Αποδείχθηκε ότι η ισχύς δεν ήταν αρκετή για την απογείωση του. Εκτός αυτού, η αεροδυναμική διαμόρφωση του δεν ήταν και τόσο επιτυχής. Το σκάφος ποτέ δεν πέταξε.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μέγιστο βάρος απονήωσης, kg
|
660
|
Ωφέλιμο φορτίο, kg
|
-
|
Μήκος, m
|
8,8
|
Ύψος, m
|
-
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
9,0
|
Εκπέτασμα οριζόντιου πτερώματος, m
|
-
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
17,00
|
Ταχύτητα, km/h
|
-
|
Κινητήρες, (τύπος)
|
Neptun-23
|
Μέγιστη ισχύ, h.p
|
(2 x 23)
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
3 - 2.500
|
Εμβέλεια, km
|
-
|
Αριθμός επιβατών, άτομα
|
-
|
Πλήρωμα, άτομα
|
2
|