Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Το 1972 εμφανίζεται ένα σκάφος επίδειξης τεχνολογίας Sm-6. Η σχεδίαση αφορά ένα τρικινητήριο χαμηλοπτερυγο σκάφος, με ουραίο πτέρωμα σχήματος «Τ» και άτρακτο τύπου αερακάτου. Η δομή του συμβατικής κατασκευής, αποτελείται από δομικό σκελετό που σχηματίζεται από εγκάρσιους νομείς.
Το προωθητικό σύστημα αποτελείται από τρεις κινητήρες: δυο κινητήρες εκκίνησης τοποθετημένοι μπροστά από το πιλοτήριο (στροβιλοκινητήρες) και έναν ελικοστροβιλοκινητήρα AI-20, που βρίσκεται πίσω, πάνω ακριβώς από το κάθετο σταθερό. Για εύκολη μετακίνηση στις όχθες, το σκάφος διαθέτει ένα συνδυασμό του συστήματος προσγειώσεως μαζί με το βοηθητικό πέδιλο του «σκι». Η ομοιότητα του με το Orlyonok είναι εμφανής.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μέγιστο βάρος απονήωσης, kg
|
26.500
|
Ωφέλιμο φορτίο, kg
|
-
|
Μήκος, m
|
31,0
|
Ύψος, m
|
7,9
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
14,8
|
Εκπέτασμα οριζόντιου πτερώματος, m
|
-
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
73,8
|
Ταχύτητα, km/h
|
350
|
Κινητήρες, (τύπος)
|
2 x AI-20 μπροστά + 1 x AI-25 στην ουρά στο κάθετο σταθερό
|
Μέγιστη ώση (ισχύ), kgf (h.p)
|
-
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
-
|
Εμβέλεια, km
|
700
|
Αριθμός επιβατών, άτομα
|
-
|
Πλήρωμα, άτομα
|
-
|