Mi-26TP  Πυροσβεστικό ελικόπτερο. Πρώτη πτήση: 1994 © www.redstar.gr

Φωτογραφία από την προσωπική συλλογή του Redstar.gr


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Στις 14 Αυγούστου 1994 πέταξε για πρώτη φορά η τροποποιημένη έκδοση του πυροσβεστικού Ε/Π Mi-26TP (το όποιο σχεδιάστηκα προέρχεται από το Mi-26 Halo).

Με επεμβάσεις και βελτιώσεις στο Ε/Π κατέστη εφικτή η τοποθέτηση τεσσάρων δεξαμενών νερού (εσωτερικά) συνολικής χωρητικότητας 15 m3 , και δυο δεξαμενές επιβραδυντικού υγρού χωρητικότητας 0,9 m3 και το σύστημα έλεγχου ρίψης να ελέγχεται από το πλήρωμα.

Το Mi-26 TP συμπεριλαμβάνει διάφορα συστήματα νέας γενιάς:

- Σύστημα δορυφορικής ναυτιλίας
- infrared imager
- αυξημένη προστασία του πληρώματος (π.χ. φίλτρα κατακράτησης καπνού, ειδικές επιστρώσεις για της αντανάκλασης από τον ήλιο κ.α.) 
- τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός

Στις 17 Σεπτέμβρη 1997 πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση το Mi-26. Το Ε/Π μπορούσε να φέρει σε εξωτερική ανάρτηση έναν ειδικό κάδο τύπου VSU-15 των 15 m3 . Η πλήρωση του κάδου πραγματοποιείται σε διάστημα 10 sec ενώ για την ρίψη του απαιτούνται μόλις 15 sec.

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Mil
ΤΥΠΟΣ
Πυροσβεστικό Ε/Π
ΠΛΗΡΩΜΑ
5, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Progress D-136
Μέγιστη ισχύς, kW
2 x 8.380
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
33,73
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
32,00
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
7,61
Ύψος Ε/Π, m
8,145
ΒΑΡΗ
 
Βάρος κενό, kg
28.600
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
49.650
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
56.000
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
-
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
295
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
255
Εμβέλεια , km
2.000
Δυναμική οροφή, m
6.500
Στατική οροφή, m
1.520
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg
20.000
- με εξωτερικό γάντζο
20.000
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-