Φωτογραφία από την προσωπική συλλογή του Redstar.gr
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Στις 14 Αυγούστου 1994 πέταξε για πρώτη φορά η τροποποιημένη έκδοση του πυροσβεστικού Ε/Π Mi-26TP (το όποιο σχεδιάστηκα προέρχεται από το Mi-26 Halo).
Με επεμβάσεις και βελτιώσεις στο Ε/Π κατέστη εφικτή η τοποθέτηση τεσσάρων δεξαμενών νερού (εσωτερικά) συνολικής χωρητικότητας 15 m3 , και δυο δεξαμενές επιβραδυντικού υγρού χωρητικότητας 0,9 m3 και το σύστημα έλεγχου ρίψης να ελέγχεται από το πλήρωμα.
Το Mi-26 TP συμπεριλαμβάνει διάφορα συστήματα νέας γενιάς:
- Σύστημα δορυφορικής ναυτιλίας
- infrared imager
- αυξημένη προστασία του πληρώματος (π.χ. φίλτρα κατακράτησης καπνού, ειδικές επιστρώσεις για της αντανάκλασης από τον ήλιο κ.α.)
- τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός
Στις 17 Σεπτέμβρη 1997 πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση το Mi-26. Το Ε/Π μπορούσε να φέρει σε εξωτερική ανάρτηση έναν ειδικό κάδο τύπου VSU-15 των 15 m3 . Η πλήρωση του κάδου πραγματοποιείται σε διάστημα 10 sec ενώ για την ρίψη του απαιτούνται μόλις 15 sec.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Mil
|
ΤΥΠΟΣ
|
Πυροσβεστικό Ε/Π
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
5, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Progress D-136
|
Μέγιστη ισχύς, kW
|
2 x 8.380
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
33,73
|
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
|
32,00
|
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
|
7,61
|
Ύψος Ε/Π, m
|
8,145
|
ΒΑΡΗ
|
|
Βάρος κενό, kg
|
28.600
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
49.650
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
56.000
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
-
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
|
295
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
255
|
Εμβέλεια , km
|
2.000
|
Δυναμική οροφή, m
|
6.500
|
Στατική οροφή, m
|
1.520
|
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg
|
20.000
|
- με εξωτερικό γάντζο
|
20.000
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|