Tu-243 Reis D (VR-3D) Μη Επανδρωμένο Αερόχημα (ΜΕΑ). Πρώτη πτήση: 1987 © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφία από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

To Tu-243 είναι ουσιαστικά μια εξελιγμένη και βελτιωμένη έκδοση του Tu-143 “Reis”. Μπορεί να εξοπλιστεί με εναέρια φωτομηχανή τύπου PA-402, TV-σύστημα αναγνώρισης τύπου “Aist-M” ή IR- αναγνώρισης τύπου “Zima-M”, επιτρέποντας έτσι την μετάδοση πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο μέσω της ραδιοζεύξης του συστήματος “Trassa-M”.

Η εκσυγχρονισμένη έκδοση πρωτοπέταξε για πρώτη φορά το 1987 και έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στην έκθεση MAKS-97. Εντάχθηκε στο οπλοστάσιο το 1999 και παραμένει ακόμα σε χρήση © Konstantinos Panitsidis

Η εκσυγχρονισμένη έκδοση πρωτοπέταξε για πρώτη φορά το 1987 και έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στην έκθεση MAKS-97. Εντάχθηκε στο οπλοστάσιο το 1999 και παραμένει ακόμα σε χρήση. 

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

Tu-243 Reis D (VR-3D) © Konstantinos Panitsidis 

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Tupolev
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ MEA
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Στροβιλοκινητήρας TR3-117A
Μέγιστη ώση, kgf 1х640
Κινητήρας ενισχύσεως (στερεών καυσίμων)
RDDT-243DT
- μέγιστη ώση, kgf 14.820
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,29
Ύψος αεροσκάφους με κινητήρα ενισχύσεως, m
1,576
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 2,25
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 2,9
Διάμετρος ατράκτου, m 0,6
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης με κινητήρα ενισχύσεως, kg 1.410
Βάρος προσγείωσης, kg 640
Εσωτερικά  μεταφερόμενα καύσιμα, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 940
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h 850
Βαθμός ανόδου, m/s -
Επιχειρησιακή οροφή, m 50-5000
- επίπεδο θάλασσας -
- ύψος πτήσης (αναγνωριστικό), m -
Εμβέλεια, km 360
Ακτίνα δράσης, km -
Αυτονομία, min -
Χρόνος προετοιμασίας για εκτόξευση, min -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ -