
Ονομασία κατά ΝΑΤΟ: "Hunter"
S-70 "Okhotnik": "Κυνηγός"
Το UCAV S-70 Okhotnik πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση στις 3 Αυγούστου 2019. Απογειώθηκε για πρώτη φορά για μια πτήση διάρκειας +20 λεπτών που πραγματοποιήθηκε στις 12.20 ώρα Μόσχας. Το UCAV έφθασε στο ύψος των 600 μέτρων, μετά από μερικούς κύκλους γύρω από το αεροδρόμιο έκανε μια επιτυχημένη προσγείωση.
![]() |
UCAV S-70 Okhotnik: Φωτογραφία από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας. |
Το UCAV S-70 “Okhotnik" το οποίο εξελίχθηκε από την Sukhoi Design Bureu, και σύμφωνα με της πληροφορίες το S-70 έχει μήκος περίπου στα 15 m και εκπέτασμα πτέρυγας 19,4 m. Το μέγιστο βάρος απογείωσης υπολογίζεται στους 20.000 με 22.000 kg (με άλλες πήγες 28.000-30.000 kg).
![]() |
UCAV S-70 Okhotnik: Φωτογραφία από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας. |
Στην αρχική τουλάχιστον φάση το UCAV είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Al-31F (izdeliye 117, AL-41F-1) η κάποια εκσυγχρονισμένη έκδοση του κινητήρα, με μέγιστη ώση 7.770 kgf (με χρήση μετάκαυσης 12.500 kgf) , που καταλήγει σε ένα κλασσικό τύπου ακροφύσιο (σ.σ. πιθανώς κατευθυνόμενης ώσης, σύμφωνα με της δηλώσεις των εκπροσωπών της εταιρείας ο κινητήρας θα αντικατασταθεί με καινούργιας γενιάς;). Για την μεταφορά οπλισμού υπάρχουν δυο αποθηκευτικοί χώροι για την μεταφορά συγχρόνων οπλών του ρωσικού οπλοστασίου, συμπεριλαμβανομένων των βλημάτων Kh-35U και Kh-59MK2, καθώς και κατευθυνόμενες αεροπορικές βόμβες βάρους 500 kg, συνολικού βάρους περίπου 2.000 kg.
![]() |
1. Ακροφύσιο με ικανότητα μεταβολής του διανύσματος της ώσης, κατ' εκτίμηση 2. Κινητήρας Al-31F (izdelie 117, AL-41F-1) η κάποια εκσυγχρονισμένη εκδοσή του κινητήρα 3. Δομή σκάφους 4. Κεραία 5. Αεραγωγός τύπου “S” 6. Διηλεκτρικό κάλυμμα ραντάρ (ραντάρ τύπου Ν036) 7. Πτέρυγα τριγωνικού σχήματος με γωνία βέλους στο χείλος εκφυγής στις 54 μοίρες 8. Δεξιός κύριος τρόχος 9. Θυρίδα κυρίου τροχού 10. Εσωτερικές αποθήκες οπλισμού 11. Διπλός ριναίος τρόχος 12. Θυρίδα ριναίου τροχού. |
Σύμφωνα με τους με τους ισχυρισμούς των σχεδιαστών της Sukhoi το UCAV ενσωματώνει τεχνολογία στελθ.
Σχέδιο τριών όψεων
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Sukhοι |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Αναγνωριστικό - μαχητικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | - |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας στροβιλοκινητήρας διπλής ροής με μετάκαυση AL-31F |
Μέγιστη ώση, kgf | |
- με μετάκαυση | 12.500 |
- χωρίς μετάκαυση | 7.770 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 15,1 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 3.16 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 19,1 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | - |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 20.000 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | - |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | μέχρι 2.000 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 960 (1.000) |
Ταχύτητα περιπολίας, km/h | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 10.500 |
Βαθμός ανόδου, m/s | - |
Αυτονομία, h | - |
Επιχειρησιακή ακτίνα δράσης, km | 3.500 |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δυνατότητα μεταφοράς «αέρος-εδάφους» ή δυο βλήματα «αντιραντάρ». Αεροπορικές βόμβες, βόμβες ελεύθερης πτώσης των 250 ή 500 κιλών. |