S-70 "Okhotnik" Βαρύ μη επανδρωμένο όχημα κρούσης και αναγνωριστικό

S-70 “Okhotnik" Βαρύ μη επανδρωμένο όχημα κρούσης και αναγνωριστικό. Πρώτη πτήση: 2019 © Konstantinos Panitsidis
Καλλιτεχνική απεικόνιση Κ. Πανιτσίδη

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Ονομασία κατά ΝΑΤΟ: "Hunter"
S-70 "Okhotnik": "Κυνηγός"

Το UCAV S-70 Okhotnik πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση στις 3 Αυγούστου 2019. Απογειώθηκε για πρώτη φορά για μια πτήση διάρκειας +20 λεπτών που πραγματοποιήθηκε στις 12.20 ώρα Μόσχας. Το UCAV έφθασε στο ύψος των 600 μέτρων, μετά από μερικούς κύκλους γύρω από το αεροδρόμιο έκανε μια επιτυχημένη προσγείωση.
 

 

UCAV S-70 Okhotnik: Φωτογραφία από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας
UCAV S-70 Okhotnik: Φωτογραφία από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας.

 

Το UCAV S-70 “Okhotnik" το οποίο εξελίχθηκε από την Sukhoi Design Bureu, και σύμφωνα με της πληροφορίες το S-70 έχει μήκος περίπου στα 15 m και εκπέτασμα πτέρυγας 19,4 m. Το μέγιστο βάρος απογείωσης υπολογίζεται στους 20.000 με 22.000 kg (με άλλες πήγες 28.000-30.000 kg). 

UCAV S-70 Okhotnik: Φωτογραφία από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας.
 UCAV S-70 Okhotnik: Φωτογραφία από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας.

 

Στην αρχική τουλάχιστον φάση το UCAV είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Al-31F (izdeliye 117, AL-41F-1) η κάποια εκσυγχρονισμένη έκδοση του κινητήρα, με μέγιστη ώση 7.770 kgf (με χρήση μετάκαυσης 12.500 kgf) , που καταλήγει σε ένα κλασσικό τύπου ακροφύσιο (σ.σ. πιθανώς κατευθυνόμενης ώσης, σύμφωνα με της δηλώσεις των εκπροσωπών της εταιρείας ο κινητήρας θα αντικατασταθεί με καινούργιας γενιάς;). Για την μεταφορά οπλισμού υπάρχουν δυο αποθηκευτικοί χώροι για την μεταφορά συγχρόνων οπλών του ρωσικού οπλοστασίου, συμπεριλαμβανομένων των βλημάτων Kh-35U και Kh-59MK2, καθώς και κατευθυνόμενες αεροπορικές βόμβες βάρους 500 kg, συνολικού βάρους περίπου 2.000 kg.

 

UCAV S-70 “Okhotnik" © Konstantinos Panitsidis
1. Ακροφύσιο με ικανότητα μεταβολής του διανύσματος της ώσης, κατ' εκτίμηση 2. Κινητήρας Al-31F (izdelie 117, AL-41F-1) η κάποια εκσυγχρονισμένη εκδοσή του κινητήρα 3. Δομή σκάφους 4. Κεραία 5. Αεραγωγός τύπου “S” 6. Διηλεκτρικό κάλυμμα ραντάρ (ραντάρ τύπου Ν036) 7. Πτέρυγα τριγωνικού σχήματος με γωνία βέλους στο χείλος εκφυγής στις 54 μοίρες 8. Δεξιός κύριος τρόχος 9. Θυρίδα κυρίου τροχού 10. Εσωτερικές αποθήκες οπλισμού 11. Διπλός ριναίος τρόχος 12. Θυρίδα ριναίου τροχού.

 

Σύμφωνα με τους με τους ισχυρισμούς των σχεδιαστών της Sukhoi το UCAV ενσωματώνει τεχνολογία στελθ. 




Σχέδιο τριών όψεων

UCAV S-70 “Okhotnik" © Konstantinos Panitsidis

 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Sukhοι
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Αναγνωριστικό - μαχητικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος
ΠΛΗΡΩΜΑ -
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας στροβιλοκινητήρας διπλής ροής με μετάκαυση AL-31F
Μέγιστη ώση, kgf  
- με μετάκαυση 12.500
- χωρίς μετάκαυση 7.770
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 15,1
Ύψος αεροσκάφους, m 3.16
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 19,1
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 -
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 20.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Βάρος κενό, kg -
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg -
Βάρος οπλικού φορτίου, kg μέχρι 2.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 960 (1.000)
Ταχύτητα περιπολίας, km/h -
Επιχειρησιακή οροφή, m 10.500
Βαθμός ανόδου, m/s -
Αυτονομία, h -
Επιχειρησιακή ακτίνα δράσης, km 3.500
Όρια φόρτισης, g -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δυνατότητα μεταφοράς «αέρος-εδάφους» ή δυο βλήματα «αντιραντάρ». Αεροπορικές βόμβες, βόμβες ελεύθερης πτώσης των 250 ή 500 κιλών.