
Έτος εξέλιξης: 1998 (2003)
Σχέδιο πτερυγόπλοιου
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Αρχισχεδιαστή V.V. Nazarov της εταιρείας Amfikon, είχαν αναπτύξει μια σειρά πτερυγοπλοίων, για τις ανάγκες της Ρωσίας. Όλο το πρόγραμμα έπρεπε να υλοποιηθεί μέσα σε μια δεκαπενταετία (1991-2008). Η εταιρεία κατάφερε να σχεδιάσει συμβατικά πτερυγόπλοια 3.000 κιλών μέχρι 5.000 τόνων με μορφή ιπταμένης πτέρυγας.
Η Amfikon έχει αναπτύξει μια σειρά από πτερυγόπλοια. Σύμφωνα με τις δηλώσεις των εκπροσώπων τα πτερυγόπλοια ήταν πολλαπλών ρόλων, μεγάλης ικανότητας μεταφοράς φορτίων, προσφέροντας πλήρη ασφάλεια, ταχύτητα, ευελιξία ειδικά όταν πετάει χαμηλά κ.α.
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των NVA είναι η μεγάλη μεταφορική δυνατότητα φορτίου, το οποίο ανέρχεται σε 50% του μέγιστου βάρους απογείωσης.
Σχέδιο τριών όψεων
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | NPF "Amfikon" |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Πτερυγόπλοιο
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | - |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Μεικτό σύστημα προώθησης, τέσσερις στροβιλοκινητήρες διπλής ροής NK-116 και δυο ελικοστροβιλοκινητήρες |
- πλεύσης (εγκαταστημένοι στην ουρά στο κάθετο σταθερό) | Τέσσερις στροβιλοκινητήρες διπλής ροής NK-116 |
Μέγιστη ώση, kgf | 4x2.300 |
- ανύψωσης | |
Μέγιστη ισχύ, h.p. | 2x2.777 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 71,5 |
Ύψος, m | 26,4 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 75,00 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | - |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 600.000 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | - |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | 330.000 |
- αριθμός επιβατών, άτομα | 1.250 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 400 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Επιχειρησιακή οροφή (ύψος πτήσης), m | - |
Πλοϊμότητα, poits | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 8.000 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό). |