
Για πρώτη φορά απογειώθηκε στις 22 Ιουλίου 1961, με τον R.E. Alekseev στα χειριστήρια. Το φθινόπωρο του 1961 παρουσιάστηκε στους ανώτατους αξιωματικούς του κόμματος και του υπουργού άμυνας D.F. Ustinov (μετέπειτα ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της ιδέας αυτής).
Κατά μήκος της πτέρυγας υπάρχουν ειδικά «ακροφύσια» που με την σειρά τους παγίδευαν τον αέρα κάτω από την πτέρυγα για να παρέχουν επιπλέον άντωση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Alekseev |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Πειραματικό πτερυγόπλοιο
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 3, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας στροβιλοκινητήρας αγνώστου τύπου |
Μέγιστη ώση, kgf | - |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 20,00 |
Ύψος, m | 1,53 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,30 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | - |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 2.830 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | - |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 270 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 160 |
Επιχειρησιακή οροφή (ύψος πτήσης), m | 0,5 |
Πλοϊμότητα, poits | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό). |