Sh-Tandem Εγγύς υποστήριξης. Πρώτη πτήση: 1937

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Ακρωνύμιο: Sh – εγγύς υποστήριξης
Άλλες ονομασίες: Tandem-MAI ή MAI-3


Το ελαφρύ διθέσιο πρωτότυπο αεροσκάφος αναπτύχθηκε υπό την καθοδήγηση του σχεδιαστή P. D. Grushin στα μέσα της δεκαετίας του 1930. 
Η άτρακτος, το κεντρικό τμήμα και η πτέρυγα κατασκευάστηκαν από μια ομάδα 18 ατόμων από τα εργαστήρια εκπαίδευσης και παραγωγής του Ινστιτούτου Αεροπορίας της Μόσχας (MAI) σε μόλις 45 ημέρες. 
Την προώθηση του ανέλαβε ο αστεροειδείς εμβολοφόρος κινητήρας M-87 των 930 ίππων. Το πρωτότυπο απογειώθηκε στις 5 Δεκεμβρίου 1937. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών πραγματοποιήθηκαν 51 πτήσεις με συνολικό χρόνο 18 ώρες 38 λεπτά. Το Sh-Tandem είχε την ικανότητα μεταφοράς έως 200 kg φορτίου με ταχύτητες έως 444 km/h.
Το ασυνήθιστο σχέδιο και σχεδόν ανύπαρκτος οπλισμός του σκάφους, οδήγησαν στην οριστική ακύρωση του το 1939.

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ Grushin
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Εγγύς υποστήριξης
ΠΛΗΡΩΜΑ 2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας  εμβολοφόρος κινητήρας  Μ-87
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 930
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,50
Ύψος αεροσκάφους, m -
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 11,00
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 30,40
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 2.560
Κενό, kg -
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 488
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μεγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 406
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ/Ωφέλιμο φορτίο 5 πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm και μέχρι 200 kg βόμβες.