ΗΑΙ-51 (HAI-52) Εγγύς υποστήριξης. Πρώτη πτήση: 1938

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Ήταν μια πρόταση που εξελίχθηκε στο Ινστιτούτο Αεροπορίας του Χάρκοβο, υπό καθοδήγηση του I.G. Neman το 1936, για ένα τροποποιημένο αεροσκάφος εγγύς υποστήριξης, με βάση το HAI-5 (R-10). Το αεροσκάφος δεν εντάχθηκε στην πολεμική αεροπορία διότι προτιμήθηκε το ΒΒ-1. 

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Nemana
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Εγγύς υποστήριξης
ΠΛΗΡΩΜΑ 2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας  εμβολοφόρος κινητήρας  Μ-62
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 830
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 12,208
Ύψος αεροσκάφους, m 3,80
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 9,60
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 25,60
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 3.273
Κενό, kg 2.443
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg -
Ωφέλιμο φορτίο μέχρι 400 kg βόμβες
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 410
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 374
Επιχειρησιακή οροφή, m 8.800
Μέγιστη εμβέλεια, km 1.000
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Τέσσερα πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm, με 500 βαο, στις πτέρυγες και ένα πολυβόλο ShKAS σε πυργίσκο.