Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Επίσης αναγνωρίζεται ως:
Y-9GX-10
GaoXin 10
GX-11
Το Y-9XZ (Y-9GX-10) πρωτοεμφανίστηκε στους ουρανούς το 2012. Αναπτύχθηκε από την Shaanxi και αποτελεί τροποποιημένη έκδοση του Υ-9. Το αεροσκάφος εξελίχθηκε με κύριο γνώμονα για να αντικαταστήσει τα απαρχαιωμένα Y-8XZ (GaoXin7). Το Y-9XZ είναι παρόμοιο με το αμερικάνικο EC-130J Commando Solo, ψυχολογικών επιχειρήσεων.
Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός απαρτίζεται από τα ενεργοβόρα συστήματα, τα όποια “μπλοκάρουν” και εκπέμπουν μηνύματα ψυχολογικού πολέμου σε μπάντες όπως: τα Ακραία κύματα/μακρά (συντομογραφία LW), Υπερβραχέα κύματα (συντομογραφία VHF), Βραχέα κύματα (συντομογραφία SW), σε τηλεοπτικά προγράμματα, στρατιωτικά και πολιτικά συστήματα μετάδοσης.
Για τη διεξαγωγή κυβερνοπολέμου και τη διάδοση παραπληροφόρησης μέσω του διαδικτύου, έχουν εγκαταστήσει ένα συγκρότημα κεραιών τύπου SATCOM (εγκαταστημένο σε εδικό ατρακτίδιο στο άνω τμήμα της ατράκτου).
Τα πρώτα αεροσκάφη εντάχθηκαν το 2014. Συνολικά παραδόθηκαν 12 αεροσκάφη για το έτος 2023.
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Shaanxi (CETC)
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Κίνα
|
ΤΥΠΟΣ
|
Αεροσκάφος ψυχολογικών επιχειρήσεων
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
6, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Τέσσερις ελικοστροβιλοκινητήρες Zhuzhou (SMPMS) Wojiang-6C (FWJ-6C) |
Μέγιστη ισχύ, s.h.p | 4 x 5.100 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
36,50
|
Ύψος αεροσκάφους, m
|
11,50
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
40,00
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
122,00
|
ΒΑΡΗ
|
|
Κενό βάρος, kg
|
39.000
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
-
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
77.000
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
17.500 (23.000)
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστο ταχύτητα, km/h
|
760
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
390
|
Βαθμός ανόδου, m/s
|
-
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
10.400
|
Μέγιστη εμβέλεια μεταφοράς, km | - |
Εμβέλεια, km
|
1.000
|
Αυτονομία, h
|
-
|
Ωφέλιμο φορτίο, kg
|
Ειδικός εξοπλισμός ψυχολογικού πολέμου.
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|