Φωτογραφίες Be-200ES © Adrian
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Ακρώνυμο:
“ES” -κατάσταση έκτακτης ανάγκης
Σύμφωνα με δημοσίευμα του “Menadefense.net ” στις 4 Ιανουαρίου 2023, η Αλγερία, επέλεξε, μετά από προσεκτική έρευνα, το ρωσικό αμφίβιο αεροσκάφος Be-200ES ως το εναέριο μέσο της Χώρας για την Πολιτική της Προστασία. Η σύμφαση για την αγορά τεσσάρων (4) αεροσκαφών Be-200ES, εξαγωγικής έκδοσης, υπεγράφη, κατά πάσα πιθανότητα, το 2021 όπως μαθαίνουμε από σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Άμυνας της Αλγερίας. Το συνολικό κόστος για την αγορά των 4 Be-200ES αγγίζει τα 147 εκατομμύρια € σύμφωνα με την σημερινή ισοτιμία του ρωσικού ρουβλίου με το ευρώ.
Η πρώτη εμφάνιση του αεροσκάφους έγινε τον Δεκέμβριο του 2022 στις εγκαταστάσεις της Beriev. Όπως όλα δείχνουν στην φωτογραφία, πρόκειται για το πρώτο Αλγερινό αεροσκάφος Be-200ES. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν άμεσα, εντός του 2023.
Πρόκειται για δικινητήριο αεριωθούμενο, υψηλοπτέρυγο, αμφίβιο αεροσκάφος με ικανότητα μεταφοράς μέχρι και 72 επιβάτες σε συμπιεζόμενη καμπίνα. Ως πυροσβεστικό αεροσκάφος μπορεί να μεταφέρει φορτίο νερού έως 12.000 τόνους, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί την ικανότητα μετατροπής σε αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης, ναυτικής συνεργασίας, κ.α..
Το σύστημα πρόωσης αποτελείται από δυο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής D-436TP. Ο κάθε κινητήρας κατά την απογείωση παράγει έως 7.500 kgf.
Be-200ES με χρώματα της Πολεμικής Αεροπορίας της Αλγερίας.
Ο θάλαμος διακυβερνήσεως της έκδοσης “ES” είναι σχεδιασμένος με γνώμονα τον ανθρώπινο παράγοντα και έχει ένα πλήρες ψηφιακό κόκπιτ (glass cockpit), εξοπλισμένο με έξι μεγάλες έγχρωμες οθόνες υγρών κρυστάλλων πολλαπλών λειτουργιών. Ο εξοπλισμός του σκάφους πληρεί τα διεθνή πρότυπα αεροπορικών προδιαγραφών, καθώς επίσης είναι συμβατός με τις ακραίες εναλλαγές θερμοκρασίας μεταξύ καλοκαιριού και χειμώνα στην Αλγερία.
Be-200ES με χρώματα της Πολεμικής Αεροπορίας της Αλγερίας.
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Beriev
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Αμφίβιο αεροσκάφους πολλαπλού ρόλου
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
2, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-436ΤΡ
|
Μέγιστη ώση, kgf
|
2 x 7.500
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
32,05
|
Ύψος αεροσκάφους, m
|
8,90
|
Εκπέτασμα πτερύγων, m
|
32,78
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
117,4
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης (από ξηρά), kg
|
42.000
|
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο (εσωτερικά), kg
|
7.500
|
Κενό, kg
|
28.000
|
Έκδοση πυροσβεστικού
|
|
- μέγιστο βάρος αποθαλάσσωσης μετά την υδροληψία, kg
|
43.000
|
- όγκος δεξαμενών νερού, m3
|
12
|
- όγκος δεξαμενών (επιβραδυντικού υγρού), m3
|
0,8
|
- μέγιστο ωφέλιμο φορτίο
|
μεταφορά 24 πυροσβέστες (έκδοση πυροσβεστικού)
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
12.500
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
|
700
|
Οικονομική ταχύτητα, km/h
|
560-600
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
650-680
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
8.000
|
Μέγιστη εμβέλεια με εφεδρικά καύσιμα για 1 ώρα, km
|
3.150
|
Διαδρομή απογείωσης με εμπόδιο 10,7 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:
|
|
- από ξηρά
|
1.350
|
- από νερό
|
1.000
|
Διαδρομή προσγείωσης με εμπόδιο 15 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:
|
|
- στην ξηρά
|
1.020
|
- στο νερό
|
1.300
|
Πλοϊμότητα, κατάσταση θαλάσσης
|
3
|
Προσθαλάσσωση (ύψος κύματος), m
|
μέχρι 1,2
|
E-books
AMPHIBIOUS AIRCRAFTS IN AERIAL FIREFIGHTING. An Illustrated Comparative Study. Beriev Be-200 ES Vs Bombardier CL-415 Superscooper (CL-215-6B11) Format: PDF (e-book) | |
Be-200 - Multipurpose Amphibious Jet (Sources: Defendory 2004, Pavilion Scorpion) | |
Be-200 Multipurpose Amphibious Aircraft (Sources: Defendory 2006, Pavilion Scorpion) |