MiG-25RBT Αναγνωριστικό. Πρώτη πτήση: 1979

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

izdeliye 02T


Η έκδοση αυτή πρωτοεμφανίστηκε το 1979, αναπτύχθηκε με βάση το MiG-25RB. Το αεροσκάφος ήταν όμοιο με την παραλλαγή "RB/RBV" με μόνο ξεχωριστό σημείο ότι αντί του σταθμού "Virazh" τοποθετήθηκε ηλεκτρονικός εξοπλισμός αναγνώρισης "Tangazh". 
Τη μαζική παραγωγή των MiG-25RBT ανέλαβε εργοστάσιο του Γκόρκι το 1980 – 1982.

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

MiG-25RBT © Konstantinos Panitsidis

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Αναγνωριστικό
ΠΛΗΡΩΜΑ
1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δύο στροβιλοκινητήρες R-15B-300
Μέγιστη ώση, kgf
 
- χωρίς μετάκαυση
2 x 7.495
- με μετάκαυση
2 x 11.196
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
21,55
Ύψος αεροσκάφους, m
6,50
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
13,42
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
61,40
ΒΑΡΗ
 
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
41.200
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
35.670
Βάρος κενό, kg
19.070
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
14.980
Βάρος οπλικού φορτίου, kg
5.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγιστη ταχύτητα σε μεγάλο ύψος (Μ=2,83), km/h
3.000 
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h
1.200
Εμβέλεια μεταφοράς, km
2.400
Μέγιστη εμβέλεια ,km
1.865
Βαθμός ανόδου, m/ min
2.880
Επιχειρησιακή οροφή, m
23.000
Όρια φόρτισης, g
5
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 10 βόμβες FAB-500.