Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Το μη επανδρωμένο αερόχημα εξελίχθηκε από την EADS 3 Sigma σε συνεργασία με Ελληνικά πανεπιστήμια το 1996. Πρόκειται για ένα αναγνωριστικό ΜΕΑ (μη επανδρωμένο αερόχημα) μέσης εμβέλειας. Το σκάφος είναι υψηλοπτέρυγο μονοπλάνο με διπλή ουραία διάταξη και ωστική έλικα.
Η εξέλιξη του και σε ποιο στάδιο βρίσκεται είναι άγνωστο.
Ο Νέαρχος μπορεί να φέρει εξοπλισμό ανάλογα με την αποστολή του π.χ. σε στρατιωτική χρήση παρέχει ως εξής: Παρακολούθηση πεδίου μάχης, Εναέριες αναγνωρίσεις, Ανίχνευση, στόχευση και εγκλωβισμό στόχου, Εκτίμηση ζημιών και ESM/ECM.
Σε πολίτικες εφαρμογές μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αποστολές όπως: Γεωλογική και Ναυτική χρήση, επιτήρηση συγκοινωνιών (κυκλοφορίας), σε εντοπισμό μολυσμένων περιοχών και περιοχών φυσικών καταστροφών, εναέρια περιπολία συνόρων, δασών και ανίχνευση δασικών πυρκαγιών.
Σημείωση: Ελληνική εταιρεία 3 Σίγμα η όποια ιδρύθηκε το 1987 στην Αθήνα. Το 2002 εξαγοράστηκε από την Ευρωπαϊκή εταιρία EADS Group.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | EADS 3SIGMA |
ΧΩΡΑ | Ελλάδα |
ΤΥΠΟΣ
|
Αναγνωριστικό
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 38 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
3,95
|
Ύψος αεροσκάφους (συμπεριλαμβανομένου του συστήματος προσγείωσης), m
|
1,15
|
Ύψος αεροσκάφους (μη συμπεριλαμβανομένου του συστήματος προσγείωσης), m
|
0,52
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 5,1 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
- |
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης (με τρίκυκλο σύστημα προσγείωσης), kg
|
190
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης (με χρήση καταπέλτη), kg
|
110
|
Βάρος κενό, kg
|
60,00 |
Ωφέλιμο φορτίο (ανάλογα με τη διαμόρφωση καυσίμου και ωφέλιμου φορτίου), kg
|
51-92 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
|
220
|
Ελάχιστη ταχύτητα, km/h
|
75
|
Tαχύτητα ταξιδιού , km/h
|
-
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
7.000
|
Αυτονομία, hour | 8-12 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | - |
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ EADS 3 Sigma Νέαρχος Αναγνωριστικό μη επανδρωμένο αερόχημα.