Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Όνομα κατά NATO: Fιtter-E
Εργοστασιακή ονομασία: izdelie “S-52U”
Πρωτοεμφανίσθηκε για πρώτη φορά το 1975 με την ένταξη του στην αεροπορία να πραγματοποιείται το 1976.
Το εκπαιδευτικό εξελίχθηκε με την βάση το Su-17M. Η παραγωγή του Su-17UM ξεκίνησε το 1976 και τερματίστηκε το 1982. Το αεροσκάφος παρέμενε ενεργό έως το 2016.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Sukhoi
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Επιχειρησιακό εκπαιδευτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
2, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Ένας στροβιλοκινητήρας AL-21F-3
|
Μέγιστη ώση, kgf
|
|
- με μετάκαυση
|
1 x 11.200
|
- χωρίς μετάκαυση
|
1 х 7.800
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
19,02
|
Ύψος αεροσκάφους, m
|
5,13
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
|
- με ελάχιστη οπισθόκλιση
|
13,68
|
- με μέγιστη οπισθόκλιση
|
10,025
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
|
- με ελάχιστη οπισθόκλιση
|
38,49
|
- με μέγιστη οπισθόκλιση
|
34,45
|
ΒΑΡΗ
|
|
Κένο, kg
|
11550
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
19.630
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
4.020
|
Βάρος μεταφερόμενων καύσιμων με εξωτερικές δεξαμενές, kg
|
2.875
|
Βάρος οπλικού φορτίου, kg
|
2.400
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
|
2.230
|
Μέγιστη ταχύτητα, σε χαμηλό ύψος, km/h
|
1.350
|
Εμβέλεια, km
|
|
- χωρίς εξωτερικές δεξαμενές καυσίμων | 1.500 |
- με εξωτερικές δεξαμενές καυσίμων | 2.500 |
Επιχειρησιακή ακτίνα δράσης, km
|
-
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
14.000
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
Ένα πυροβόλο NR-30, με 80 βλήματα. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 8. Δυνατότητα μεταφοράς βλήματα αέρος- αέρος R-60, αέρος-επιφάνειας Kh-25L. Βόμβες ελεύθερης πτώσεις μέχρι 500 kg, UAB KAB-500kr. Μη κατευθυνόμενες ρουκέτες UB-32-57, UB-16-57UM, B-8M-1, APU-68U (εκτοξευτής βλημάτων), S-25.
|
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Su-17UM Fitter-E Κρατικό Μουσείο Αεροπορίας Ο.Κ. Αντόνοβ (Ουκρανία, Κίεβο)