Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Όνομα κατά NATO: Cash
Πρόκειται για ένα δικινητήριο στροβιλοελικοφόρο αεροσκάφος βραχείας απογείωσης / προσγείωσης το όποιο εξελίχθηκε με βάση το An-14 (για να αντικαταστήσει τα An-2). Έχει ικανότητα μεταφοράς μέχρι 17 επιβάτες ή 1750 kg φορτίου σε απόσταση 560 km. Πρωτοπέταξε για πρώτη φορά το Ιανουάριο του 1973. Στις 7 Ιουλίου του 1978 την παραγωγή του An-28 ανέλαβε η WSK “PZL Mielec” στην Πολωνία με το πρωτότυπο να απογειώνεται για πρώτη φορά το 1984 (αεροσκάφος πολωνικής κατασκευής).
An-28 στατική έκθεση MAKS-2007 της Region Avia (Πολωνικής κατασκευής του 1990). Από το 2010 ανήκει στην εταιρεία SiLA – Siberian Light Aviation (Magadan).
16 Ιουλίου 2021, ένα αεροσκάφος An-28 (με νηολόγιο RA-28728, αριθμός κατασκευής 1AJ007-13) της εταιρείας SiLA – Siberian Light Aviation, πτήση Κεντρόβι-Τομσκ εκτέλεσε αναγκαστική προσγείωση (με ετεταμένες ζημιές), μετά από την αστοχία του προωθητικού συστήματος στην περιοχή Μπακτσάρσκι του Τομσκ. Δεν υπήρξαν τραυματισμοί © MAK
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Αντονοβ
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία, Ουκρανία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Μεταγωγικό - επιβατικό αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
1 - 2, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δυο ελικοστροβιλοκινητήρες OIKB Mars TVD-10B (S)
|
Μέγιστη ισχύ, h.p.
|
2 x 960
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
13,1
|
Ύψος Α/φους, m
|
4,9
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
22,06
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
39,72
|
Εκπάτασμα ουραίου πτερώματος (οριζόντιο σταθερό), m
|
5,14
|
Επιφάνεια ουραίου πτερώματος (οριζόντιο σταθερό), m2
|
8,85
|
Ύψος ουραίου πτερώματος (κατακόρυφο σταθερό), m
|
2,87
|
Επιφάνεια ουραίου πτερώματος (κατακόρυφο σταθερό), m2
|
10,00
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
6.500
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
5.600
|
Βάρος κενό, kg
|
3.500
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
1.530
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
|
350
|
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
335
|
Πρακτική εμβέλεια, km
|
1.250
|
Εμβέλεια με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, km
|
560
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
7.000
|
Ωφέλιμο φορτίο, kg
|
Μεταφορά φορτίου μέχρι 1.750 kg ή έως 17 επιβάτες.
|
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ An-28 (M-28), MAKS-2007