Be-200ES Αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης. Πρώτη πτήση: 14 Φεβρουάριου 2020  © Beriev AC Company

Φωτογραφία Be-200ES © Beriev AC Company


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Διθέσιο, δικινητήριο, αμφίβιο αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης, προερχόμενο από το Be-200ES και εξοπλισμένο με δύο κινητήρες D-436TP στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, συνολικής ώσης 15000 kgf. Είναι πιθανόν να γίνει κάποια αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού για να εξυπηρετεί καλύτερα τους σκοπούς της έρευνας και διάσωσης ενώ θα διατηρήσει την ικανότητά του ως πυροσβεστικό αεροσκάφος.

 

Be-200ES Αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης © Konstantinos Panitsidis

 

Πέταξε για πρώτη φορά στις 14 Φεβρουαρίου 2020. Αυτό το αεροσκάφος σειριακής παραγωγής κατασκευάστηκε για το λογαριασμό του Ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού.

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

Be-200ES © Konstantinos Panitsidis

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Beriev
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Αμφίβιο αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης
ΠΛΗΡΩΜΑ
2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-436TP
Μέγιστη ώση, kgf
2 x 7.500
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
32,05
Ύψος α/φους, m
8,90
Εκπέτασμα πτερύγων, m
32,78
ΒΑΡΗ
 
Μέγ. βάρος απογείωσης, t
37,2
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, t
7,5
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγ. ταχύτητα, km/h
710
Οικονομική ταχύτητα, km/h
600
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
650-680
Επιχειρησιακή οροφή, m
8.000
Μέγ. εμβέλεια με εφεδρικά καυσίμα για 1 ώρα, km
3.600
Διαδρομή απογείωσης μέχρι 10,7 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:
 
- στην ξήρα / στο νερό
700/1000
Διαδρομή προσγείωσης από 15 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:
 
- στην ξήρα / στο νερό
950/1.300
Πλοϊμότητα, poits
3
Προσθαλάσσωση (ύψος κύματος), m
μέχρι 1,2