Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Το 1991 το σχεδιαστικό γραφείο Yakovlev υπέγραψε σύμβαση με το μουσείο Gunnell στη Σάντα Μόνικα, Καλιφόρνια. Η σύμβαση προέβλεπε την κατασκευή (παραγωγή) είκοσι αεροσκαφών ρέπλικα τύπου Yak-3 για ιδιόκτητη χρήση στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες του κόσμου.
Το 1992 άρχισε η παραγωγή του με την ονομασία Yak-3M (ονομασία κατά Αμερικής Yak-3UA).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Yakovlev |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ | Καταδιωκτικό |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας Allison 2L (V-1710) |
Μέγιστη ισχύς, h.p | 1 x 1.325 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,49 |
Ύψος Α/φους, m | 2,42 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 9,20 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 14,85 |
ΒΑΡΗ | |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 2.697 |
Κενό, kg | 2.210 |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα , km/h | 648 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | - |
Βαθμός ανόδου, m/min | 1.250 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 11.800 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 900 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | - |