Yak-1 M-106P Καταδιωκτικό. Πρώτη πτήση: 1942

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Το πρωτότυπο I-26 (Yak-1) υποτίθεται ότι θα ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα M-106P, ωμός με αλλεπάλληλες καθυστερήσεις στην παράδοση του, αντικαταστάθηκε με τον M-105P.  Παρόλο που ο M-106P αντιμετώπιζε ακόμα κάποια προβλήματα, εγκαταστάθηκε στο αεροσκάφος ως M-106-1sk. Το 1943 είχαν κατασκευαστεί 47 αεροσκάφη εκ των οποίων τα 19 εντάχθηκαν στο οπλοστάσιο της VVS. Κατά των πτητικών δοκιμών υπήρχε μια απώλεια ενός Yak  σφραγίζοντας έτσι το πρόγραμμα.

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Yakovlev
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας M-106-1
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.350
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,48
Ύψος Α/φους, m -
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,00
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,15
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 2.927
Κενό, kg 2.427
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 610
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 535
Βαθμός ανόδου, m/min 893
Επιχειρησιακή οροφή, m 9.900
Μέγιστη εμβέλεια, km 650
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Ένα πυροβόλο  ShVAK των 20 mm και ένα πολυβόλο των 12,7 mm.