Καλλιτεχνική απεικόνιση  Προηγμένο επιθετικό ελικόπτερο (στροφόπτερο) © Konstantinos Panitsidis

Καλλιτεχνική απεικόνιση  © Konstantinos Panitsidis


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

 

Τα πρώτα σχέδια του (προμελέτη, η όποια παρουσιάστηκε από των 80 χρόνου Σεργκέι Μιχέεφ, Γενικό Σχεδιαστή του Γραφείου Καμόφ) προηγμένου επιθετικού ελικοπτέρου εμφανίστηκαν στα δυτικά ΜΜΕ, και συγκεκριμένα από το Defence Blog (30 Noembrioy 2018).

Παρ' ολ αυτά η πληροφορίες σε ποιο στάδιο της ανάπτυξης βρίσκεται είναι ελάχιστες. Το Defence Blog δεν καθορίζει πότε και που λήφθηκαν οι φωτογραφίες. Σε ποιο στάδιο ανάπτυξης βρίσκεται το σύστημα (στροφόπτερο) είναι επίσης προς το παρόν άγνωστο.

Σύμφωνα με ελάχιστες πληροφορίες το ελικόπτερο θα διαθέτει συστήματα περιορισμού της εκπεμπόμενης υπέρυθρης ακτινοβολίας (IR) σύμφωνα με των κατασκευαστή.

Η αεροδυναμική διαμόρφωση του ελικοπτέρου (στροφόπτερο) έχει βάση την “Δέλτα” πτέρυγα σε συνδυασμό με τα “κανάρντς” (υποκινούμενα “κανάρντς”) στο εμπρόσθιο μέρος , στις μικρές πλάγιες προεκτάσεις LERX που αποτελούν ενιαίο τμήμα τους. Η πτέρυγα έχει γωνία βέλος 50ο στο χείλος προσβολής.

Για να μειωθεί το βάρος του ελικοπτέρου θα γίνει εκτεταμένη χρήση ενισχυμένων συνθετικών υλικών σε όλη την δομή του σκάφους.

 

Στρατιωτική έκδοση μεταφοράς στρατιωτών © Konstantinos Panitsidis

Στρατιωτική έκδοση μεταφοράς στρατιωτών

Το στροφόπτερο πιθανός θα είναι εφοδιασμένο με εκτινασσόμενα καθίσματα (ανάλογα των εκδόσεων Ka-50/52). Ελάχιστα στοιχεία έχουν ανακοινωθεί (στην παρουσίαση) για τα όπλα που θα φέρει το ελικόπτερο. Σύμφωνα με της εικόνες της παρουσίασης το σκάφος θα διαθέτει εσωτερικά διαμερίσματα οπλισμών που μπορούν να μεταφέρουν διάφορα βλήματα, βόμβες του ρωσικού οπλοστασίου. Το στροφόπτερο θα φέρει κινητήρα ώθησης στο πίσω μέρος (εφοδιασμένο με ακροφυσια).

 

Το μοντέλο Καμόφ, όπως προβλήθηκε από την τηλεόραση, Roskosmos TV,  στο ντοκιμαντέρ «TsAGI 100 ετών: Επιστήμη και πτήση».

Το μοντέλο Καμόφ, όπως προβλήθηκε από την τηλεόραση, Roskosmos TV,  στο ντοκιμαντέρ «TsAGI 100 ετών: Επιστήμη και πτήση».

 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρευσαν το στροφόπτερο θα μπορεί να επιτυγχάνει μεγίστη ταχύτητα έως 700 km/h.

 

Ελικόπτερο υψηλής ταχύτητας σε συνδυασμό (rotorcraft) © Konstantinos Panitsidis

 

 

Αν κρίνοντας από την Rospatent (Οργανισμός βιομηχανικής Ιδιοκτησίας Ρωσίας), έχει καταχωρηθεί στις 04.10.2016 από των Μιχέεφ με τίτλο Ελικόπτερο υψηλής ταχύτητας σε συνδυασμό (rotorcraft). Η ομοιότητα είναι εμφανής!

 

Αν κρίνοντας από την Rospatent (Οργανισμός βιομηχανικής Ιδιοκτησίας Ρωσίας), έχει καταχωρηθεί στις 04.10.2016 από των Μιχέεφ με τίτλο Ελικόπτερο υψηλής ταχύτητας σε συνδυασμό (rotorcraft). Η ομοιότητα είναι εμφανής!

1 Αεροδυναμική άτρακτος  2 Θάλαμος διακυβερνήσεως  3 Πίσω διαμέρισμα  4 Πτερύγια “κανάρντς”  5 Ομοαξονικό αντιπεριστρεφόμενο δίδυμο στροφείο  6 Αεροδυναμικό κάλυμμα  7 Στροφείο  8 Αεροδυναμικό κάλυμμα (κεφαλή στροφείου)  9 Αεροδυναμικό κάλυμμα  10 Κάλυμμα κινητήρα  11 Ακροφύσιο κινητήρα ( ακροφύσιο κινητήρα ώθησης)  12 Κάθετο σταθερό  13 Πηδάλιο διευθύνσεως  14 Πτέρυγα  15 Κινητό τμήμα πτέρυγας (ακροπτερυγίου)  16 Μικτό πηδάλιο ανόδου-καθόδου / κλίσεως  17 Πτερύγια καμπυλότητας  18 Ανασυρόμενο σύστημα προσγείωσης

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

Kamov: Προηγμένο επιθετικό ελικόπτερο (στροφόπτερο) © Konstantinos Panitsidis

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Kamov
ΤΥΠΟΣ
Επιθετικό Ε/Π πολλαπλού ρόλου
ΠΛΗΡΩΜΑ
2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
-
Μέγιστη ισχύς, kW
-
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
14,08 (15,00)
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
14,08
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
-
Ύψος Ε/Π, m
5,28
ΒΑΡΗ
 
Βάρος κενό, kg
-
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
-
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
-
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
-
Βάρος μεταφερόμενων καύσιμων με εξωτερικές δεξαμενές, ltr
-
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
700
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
-
Εμβέλεια , km
-
Ακτίνα δράσης , km
-
Δυναμική οροφή, m
-
Στατική οροφή, m
-
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg
-
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-